Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs "ven"?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Interessant, den sag har jeg aldrig hørt om. Nu har jeg så hørt Martins YouTube-video, set Go'Morgen-Danmark videoen og Googlet en smule. 
Jeg kan, mildt sagt, heller ikke finde ud af hvad der er op og ned. Skype-Speechless 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hmm lyver manden om noget eller?jeg forstå det ikke helt???

flot at han viser sig frem og formå at komme frem, om nogle ting er småt opdigtede det er vel irrelevant... det er ikke vores sag af bordet...???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Hvorfor bruger du ikke bare den profil du har i forvejen, i stedet for at oprette endnu en bare for at skrive det her.

Jeg synes at det er ret usmageligt, og det tror jeg osse at du selv synes, siden at du gemmer dig under en anden profil.

Sorry for off topic!

Er det ikke meningen man skal kunne være anonym når man opretter sin 2 eller 3 profil her på Amino, syntes jeg har hørt MT omtale det skal være så man gå online for at diskutere en evt fyring osv. Eller dette gælder måske kun for nogen bruger?

Jeg er da enig med dig Rune men det strider imod visse ting det du udtaler ....

/Allan

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

DesignYOU:

Sorry for off topic!

Er det ikke meningen man skal kunne være anonym når man opretter sin 2 eller 3 profil her på Amino, syntes jeg har hørt MT omtale det skal være så man gå online for at diskutere en evt fyring osv. Eller dette gælder måske kun for nogen bruger?

Jeg er da enig med dig Rune men det strider imod visse ting det du udtaler ....

/Allan



Martin har sin mening og jeg har min.

Jeg synes det er latterligt at oprette flere profiler bare for at kunne gemme sig bag meninger man ikke tør eller vil tage ansvar for. Desuden synes jeg osse at det er noget rod med flere profiler pr. person.

Jeg foreslår at man opretter en ny debat ang. anonyme/offentlige profiler, isåfald man vil debatere dette, så tråden her ikke bliver mere off-topic.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Jeg synes det er latterligt at oprette flere profiler bare for at kunne gemme sig bag meninger man ikke tør eller vil tage ansvar for. Desuden synes jeg osse at det er noget rod med flere profiler pr. person.

Jeg foreslår at man opretter en ny debat ang. anonyme/offentlige profiler, isåfald man vil debatere dette, så tråden her ikke bliver mere off-topic.

Vi kan ikke være mere enige

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wolomolo:

En ting er sikkert var jeg god for 40. mio kr var jeg ikke ejer af en Andelslejlighed på den adresse.

Sjovt du nævner det. Jeg bor selv i det kvarter (støder faktisk ofte på Mads), og jeg har nogle gange når jeg hører foredrag med coaches eller hvad ved jeg, som taler om "hvad ville du gøre hvis penge slet ikke var en begrænsning" og den slags, spurgt mig selv "hvor ville jeg bo hvis penge slet ikke var nogen begrænsning", og overrasket taget mig selv i faktisk at ville blive boende lige her, for her er jeg fandme glad for at være. Det er VILDT sært når man tænker på alle de fede steder man kunne vælge i stedet for nordvest, men ikke desto mindre er det sådan jeg har det. Og jeg tænker så at Mads måske har det på samme måde. Bare en tanke. :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dinesen:
Da jeg valgte at købe mig ind som medejer i NASA

Gør dig selv en tjeneste, at sælge så snart du kan komme til det.

Ingen har nogensinde tjent noget af betydning på Nasa, men der har været gang i den med skiftende ejere med tvivlsomme baggrunde.

Men hvis man som ung har pengene og vil lege lidt, så er det skam helt fint, hvis man ellers er til sniffende personager, medieludere og stive gamle forlæggere Smile

Indlægget her er velment, men tro mig når jeg råder dig til at være ekstremt påpasselig.

God vind med projektet.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så kom tråden igen til at handle om en masse andet :)

For at gøre det kort, er det rigtigt, at jeg har en andelslejlighed i Nordvest. Til dagligt bor jeg i indre by, men fra tid til anden tager jeg ud i min lille, gode lejlighed i Nordvest for at få lidt fred. Jeg købte den i en meget ung alder, og har ikke haft grund til at gå af med den.

Til Jan vil jeg sige tak for interessen omk. NASA og give dig en fribillet til at komme forbi en dag - for det er vist lang tid siden du sidst har været der ;)
Jeg driver primært forretninger fordi det gør mig glad at udvikle på projekter og se resultatet af dette. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg kunne have investeret pengene bedre rent økonomisk - det var bare ikke det væsentlige for mig.
Ang. tidligere ejere, så er synes jeg bestemt ikke det er mange skift, der har været over 14 år.
Slet ikke sammenlignet med branchen generelt.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

uanset hvad - har jeg fanme respekt for den her mand!

20 år og medejer af Nasa! om han så er god for 1 eller 40 mill, er for mig ligemeget. Det kræver sindsygt snilde, held eller arbejde at komme dertil hvor han er! og som jeg ser det opfører folk sig som om han har været i kontant eller et og andet?

Hav nu lidt respekt for at manden har gjort det som 50% af Amino medlemmer gerne vil: nemlig at score kassen og arbejde med det man elsker. Og så i en så ung alder.

anyways, stoler på det bedste til andet er bevist! 

Respekt (hvilket jeg ikke syntes han får nok af herinde) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:

Respekt (hvilket jeg ikke syntes han får nok af herinde) 

kunne ikke være mere enig..... vi alle prøver at opnå vores bedste, vil være de klogeste, flotteste, og skille os ud....

Jeg synes ikke at, Dinesen behøver ikke at forklare hvor mange mil. han har eller ikke har, eller hvad han laver eller ikke laver, eller om han har røvet en bank for at købe Nasa eller lign.... uatset hvad det er flot at du har det, og fortsæt hvad du gør... for noget gør du jo rigtigt, da det er ikke alle os der har været i godaften  programmet!:)

Lina

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)