Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 24 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
så ikke slette den og evt lave et marked,  

Har været prøvet og fungerede ikke.

Jeg har lige kigge nogle at indlæggene igennem i "Jeg har et godt tilbud til dig" og der er intet der taler imod den beslutning Martin har taget, tværtimod.

 

Køb ren argan olie her

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Jack:
med dise nye tiltag er jeg ved at side med en grim fornemmelse i maven, at alle brugerne er med til at køre Amino op for investerne kan sælge til ebay, yahoo eller ligende og vi blive efterladt i et betalingshelvede ..

Du lyder temmelig forurettet. Du er vel klar over, at du ikke død og pine skal bruge Amino? Det står dig frit for. Ingen tvinger dig.



Jeg har faktisk aldrig skrevet så meget her på Amino som i denne tråd, du er godt klar over det er brugerne som driver et forum uden os var her intet Amino, jeg var ellers lige begyndt at syntes om Amino men nu er det vist ved at gå den anden vej kan jeg mærke..

Jeg ytre kun min mening fordi jeg kan li Amino og tror det kan blive et godt sted.. (med tiden) vil gerne bidrage til Amino kan blive bedre og der er der mange flinke Aminoer som der gør.. som skrevet tidligere har jeg kun haft ca. 3 salgs tråde som ikke har givet en pind, men ville poste igen fordi det ville være med til at gøre markeds forumet mere atraktivt, et forum uden indhold er et dødt forum.. vil stoppe for idag er ved at være træt he he

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:
Jeg tænker mere de mange tilfælde, hvor en person eksempelvis stiller et spørgsmål relateret til udvikling af en hjemmeside, hvorefter de får +10 besvarelser a la "Det kan jeg klare for dig, send mig en mail", som ingen værdi tilføjer til trådstarteren eller Amino i det hele taget. Det tangerer ofte spam, når trådstarteren efterspørger svar og ikke en leverandør.  

Det er i min optik ikke der problemet er, sådan som jeg har forstået det, og derfor vil den slags sikkert være business as usual.

Men som jeg lige svarede Jack, så kan jeg efter at have skimmet de oprettede tråde i kategorien kun 100% støtte Martin & Co i beslutningen.

Hånden på hjertet, så tror jeg mere det er overskriften på denne tråd der i underbevidstheden giver udfordringer for nogle, for jeg tror ikke på at der er nogen her der ikke mener det er ok at Martin & Co også får en bid af kagen for den livlige handel der foregår.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Med mindre jeg har misforstået noget, så går det på at man skal være PLUS medlem for at oprette en tråd i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig". Jeg har ikke set nogen steder at der er nogen der ønsker at begrænse afgivelse af tilbud til folk der opretter et ønske om tilbud i kategorien "Jeg ønsker et godt tilbud fra dig"...

Det tager så 2 minutter at oprette 2 profiler... En profil som opretter en forespørgsel, og bagefter besvare man denne forespørgsel med en lang salgstale, og vupti så er hele tiltaget omgået...

Alternativt så kommer salg fra ikke +medlemmer bare til at ske over PB... Det går så ud over os andre, som sælger varer af og til.

Så jeg synes slet ik, at forslaget løser nogen problemer, man flytter dem bare fra et sted til et andet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
et forum uden indhold er et dødt forum..

Kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" er ikke et bærende element, hvorfor Amino ikke ville ramle hvis den kategori slet ikke var der.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Alternativt så kommer salg fra ikke +medlemmer bare til at ske over PB... Det går så ud over os andre, som sælger varer af og til.

Hej Morten,

Der tabte du mig. Big Smile Men er også over min oppetid...

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 02:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så jeg synes slet ik, at forslaget løser nogen problemer, man flytter dem bare fra et sted til et andet...

Jeg er enig, "platuglerne" finder altid en udvej, det har de altid gjort og det vil de også gøre her.

Desværre er det som altid de få der ødelægger det for de mange.

Best regards

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 02:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jack:
Jeg har faktisk aldrig skrevet så meget her på Amino som i denne tråd, du er godt klar over det er brugerne som driver et forum uden os var her intet Amino, jeg var ellers lige begyndt at syntes om Amino men nu er det vist ved at gå den anden vej kan jeg mærke..

Jamen, hvad bidrager du så med udover at brokke dig over en gratis tjeneste?

Jeg vil skyde på, at ~80 % af mine +700 besvarelser herinde er (mine bud på) svar på andres spørgsmål, ~1 % er spørgsmål fra mig og vel omtrent 19 % er ren flueknepperi/metadebatter, som jeg typisk har rodet mig ud i ved at såre en eller andens stolthed. 0 % er tilbud til andre.

Så ja: Jeg er helt med på, hvad der driver et godt forum.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Der tabte du mig. Big Smile Men er også over min oppetid...

 
Jamen jeg uddyber da gerne ;D Hvis mit eksempel Gertrud gerne vil afsætte sine 2 lagerreoler og hendes 100 garnnøgler, så opretter hun ik i fremtiden en annonce, men kontakter nogle af os andre, som er aktive i kategorien. Det sker allerede i stor stil, men jeg tør ik tænke på omfanget, hvis alle ikke +medlemmer ik kan oprette salgstråde mere...
Som det er nu, så kan man bare springe de tråde over, som man ik ønsker at læse. Nemt og bekvemt. Men ligger der pludselig 10 PBs om dagen, så bliver det pludselig et irritations moment! Især hvis 9 af dem starter med teksten "jeg har set, at du køber og sælger varer herinde, og jeg ligger inde med..."
Så kan man ligefrem ik fravælge det mere, med mindre man ik gider læse Private Beskeder herinde!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 02:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Jack:
et forum uden indhold er et dødt forum..

Kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" er ikke et bærende element, hvorfor Amino ikke ville ramle hvis den kategori slet ikke var der.

Alt med iværksætter indhold er med til at gøre Amino bere og mere interessant også et markeds forum, der er bare ikke kommet skup i det endnu (og måske kommer det aldrig nu) 

Det næste bliver vel når en iværksætter kommer og fortæller han har lavet en ny portal en side eller et marked.. så må han ikke poste her fordi han tager penge op af lommen på amino..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 24 ud af 33 (326 indlæg)