Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 25 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så kan man ligefrem ik fravælge det mere, med mindre man ik gider læse Private Beskeder herinde!

Så det er det 82 betyder i min PB box? hehe Big Smile

- Jeg er med på hvad du mener nu Smile

Køb ren argan olie her

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 02:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Hånden på hjertet, så tror jeg mere det er overskriften på denne tråd der i underbevidstheden giver udfordringer for nogle, for jeg tror ikke på at der er nogen her der ikke mener det er ok at Martin & Co også får en bid af kagen for den livlige handel der foregår.


Helt enig i den første del af ovenstående sætning. Til den sidste del: Der er det jo tilsyneladende, hvilket er skræmmende selvisk og ret besynderligt i et forum for iværksættere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Det næste bliver vel når en iværksætter kommer og fortæller han har lavet en ny portal en side eller et marked.. så må han ikke poste her fordi han tager penge op af lommen på amino..

Der skal mere end en ihærdig iværksætter til, og det kan ikke bare købes for penge..så den del er overstået..

Og jeg tror Martin & Co er ligeglade, de har fokus på det som virker, og ikke nødvendigvis på det som ikke kommer til at virke som alligevel ikke rammer deres sfære.

Køb ren argan olie her

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 02:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Jack:
Jeg har faktisk aldrig skrevet så meget her på Amino som i denne tråd, du er godt klar over det er brugerne som driver et forum uden os var her intet Amino, jeg var ellers lige begyndt at syntes om Amino men nu er det vist ved at gå den anden vej kan jeg mærke..

Jamen, hvad bidrager du så med udover at brokke dig over en gratis tjeneste?

Jeg vil skyde på, at ~80 % af mine +700 besvarelser herinde er (mine bud på) svar på andres spørgsmål, ~1 % er spørgsmål fra mig og vel omtrent 19 % er ren flueknepperi/metadebatter, som jeg typisk har rodet mig ud i ved at såre en eller andens stolthed. 0 % er tilbud til andre.

Så ja: Jeg er helt med på, hvad der driver et godt forum.

du kunne prøve at læse nogen af mine besvarelser så fandt du sikkert ud af det.. T****

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 02:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Især hvis 9 af dem starter med teksten "jeg har set, at du køber og sælger varer herinde, og jeg ligger inde med..."

Hold da op, et nyt forretningsområde, skynd dig at købe domænet Amino-Videresalg.dk kan være der bliver hurtige penge i det Wink

Nej, spøg til side, jeg forstår din "bekymring" Fashion-Seller og jeg tror ikke det vil afhjælpe problemet, de finder bare en anden vej gennem systemet...f.eks. gennem en som dig eller andre + medlemmer som så kan tage en fin provision af salget.

Best regards

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

 
Nu har jeg læst dine besvarelser igen, og det virker lidt som om, at du virkelig gerne vil have flere +medlemmer, hvilket er forståeligt nok. Så hvorfor ik løse de to sager uafhængigt?
 
Et løsningsforslag kunne være, hvis du gerne vil have kreditkort + person info på sælgerne, at opkræve et årligt gebyr for ikke +medlemmer på f.eks 25 kr eller 50 kr. Så har du fået dine info, og den del af sagen er løst...

Når du gerne vil have flere +medlememr, hvorfor opretter du så ik en tråd, hvor du spørger efter tiltag, som ville få folk til at konvertere fra normal til +medlem?
Jeg kunne nemt komme på 1-2 forslag, som ville øge antallet af +medlemmer, uden at det skader jeres nuværende annoncører, og uden at I skal arbejde en masse for det...
Amino har en masse områder idag, som ik bliver udnyttet optimelt, herunder især den nye virksomhedsdatabase... Hvorfor ik benytte den konstruktivt, så samtlige B2B firmaer herinde ville skyde sig selv i foden ved ik at være +medlem?
Nu er den jo endelig blevet lanceret, og så er det da en skam, at den ingen opmærksomhed får og lidt død pt... Et par smarte moves, og alle var +medlemmer og registreret i databasen, hvis de ville lave forretning på eller via Amino Smile

Vi har mange ideer til Amino Bizz og er ikke en promille færdig med servicen.
Det er bare mig der står for at koncepte den og lige nu forbereder jeg 9 foredrag jeg skal holder i Danmark i starten af september og dertil har vi Aminotastic hvor vi håber på 500 gæster, så jeg er lidt hængt op.
Men kom endelig med dine ideer, det lyder som om du har nogle gode af slagsen!

Mht. din anden ide, så igen, vil jeg se hvordan denne løsning fungere før jeg finder på noget andet.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Jeg har faktisk aldrig skrevet så meget her på Amino som i denne tråd, du er godt klar over det er brugerne som driver et forum uden os var her intet Amino, jeg var ellers lige begyndt at syntes om Amino men nu er det vist ved at gå den anden vej kan jeg mærke..

Jeg ytre kun min mening fordi jeg kan li Amino og tror det kan blive et godt sted.. (med tiden) vil gerne bidrage til Amino kan blive bedre og der er der mange flinke Aminoer som der gør.. som skrevet tidligere har jeg kun haft ca. 3 salgs tråde som ikke har givet en pind, men ville poste igen fordi det ville være med til at gøre markeds forumet mere atraktivt, et forum uden indhold er et dødt forum.. vil stoppe for idag er ved at være træt he he



Jack, før du går helt i selvsving, så har Amino eksisteret i mere end 6 år og vi har små 20.000 daglige besøg på hverdage og tallet stiger måned for måned.

Og for sjov, så kiggede jeg på hvor stor en andel "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien har.
De sidste 30 dage er der vist godt 5.000 sider og det ud af mere end 2 millioner sider, som vi viser på hele Amino på en måned. Med andre ord snakker vi om 0,25 % af Aminos samlede trafik (Hvis jeg ellers kan regne) som nu bliver en smule begrænset. Så jeg tror godt du kan tage en dyb indånding med dine dommedagsprofetier ;-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jack, før du går helt i selvsving, så har Amino eksisteret i mere end 6 år og vi har små 20.000 daglige besøg på hverdage og tallet stiger måned for måned.

Og for sjov, så kiggede jeg på hvor stor en andel "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien har.
De sidste 30 dage er der vist godt 5.000 sider og det ud af mere end 2 millioner sider, som vi viser på hele Amino på en måned. Med andre ord snakker vi om 0,25 % af Aminos samlede trafik (Hvis jeg ellers kan regne) som nu bliver en smule begrænset. Så jeg tror godt du kan tage en dyb indånding med dine dommedagsprofetier ;-)

YesBig Smile

0,25% eller ej... De par MaxiWeb tilbud jeg lavede de sidste måneder, har satme givet godt :-)

God weekend :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 06:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke prøvet at blive snydt, og håber det holder ved..

Men ideen i sig selv, er sku god nok, du får min stemme :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jamen det er da også meget naturligt at de opfattes sådan. De har valgt at stå frem med navn og adresse, de har valgt at betale for at være med og det er da et tegn på seriøsitet.

Men du kan ganske gratis opnå det samme, hvis du satte et billede på af dig selv, i stedet for af et vredt garnnøgle eller hvad det nu er. Så kunne du udfylde din profil med information om dig selv og give den gas med at hjælpe andre.

Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet - men det er da fint at du melder kulør. Er det Aminos generelle holdning til gratister og brugere som ikke fremtræder med fuld identitet? Det må især de plus-brugere som heller ikke fremtræder anderledes end jeg selv, finde lidt ironisk når man tager 'forslaget' i betragtning.

Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil. Det er et spørgsmål om modtagers holdning - og jeg synes bestemt at der sidder nogle meget dygtige mennesker her og har slet ikke skænket det en tanke om de hedder det ene eller det andet, billede eller ej, plus-bruger eller gratis-bruger - jeg ser den faglighed de udviser i deres indlæg. Men når denne usynlige barriere skal understreges gang på gang - og endda af 'Amino Crew' også - kan jeg godt se at visse af os går knap så spændende tid i møde her på forummet.

Måske har jeg også været for naiv - tråden her har i hvert fald overrasket mig meget i forhold til min opfattelse af mentaliteten hos visse af brugerne.

Her er således en sjov tråd som jeg faktisk troede var gældende - især for dig, Martin, når man tænker på dit eget indlæg i tråden. Men nu ved vi da hvordan landet i virkeligden ligger...

Side 25 ud af 33 (326 indlæg)