Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Café-møde med kaffe for iværksættere

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Lundsby:

Jeg kan ihvertfald tale med om hjemmesider og CMS, da det er det jeg har levet af de sidste 15 år. Dog er jeg ikke stærk i hverken PHP eller MySQL, men tilgengæld er jeg 100-meter mester i ASP.Net og MS SQL.

Håber virkeligt I får stablet en til på benene.

Hvis der kommer opbakning fra andre aminoer til møderne, er jeg ikke i tvivl om, at selv web-nørderne kan få noget ud af møderne.

Susan havde som den eneste taget en bærbar med. Vi nåede ikke at få brug for den, men hvis Baresso har hotspot, er jeg da ikke i tvivl om, at nørderne i fremtiden kan medbringe bærbare og sidde ivrigt og nuldre tags!

Det virker som om Susan sætter dato på næste møde, men ellers skal jeg gerne tage initiativ til fremtidige møder.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle :o)

Bare et lille praj om at næste IRL-netværksmøde allerede ligger under Events.

Det bliver onsdag den 7. september, kl. 9.00 på Baresso, Vimmelskaftet 48.

Giv gerne lige et praj på susan@1264.dk hvis du kommer, så vi ved hvor stort et bord vi skal besætte ;o)

Susan :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder sgu som noget jeg med glæde vil deltage til!

Desværre er det ikke just muligt med gymnasiet, men hvis jeg én dag har aflyste lektioner i de første timer og der er morgensammenkomst, så møder jeg helt sikkert op ;-)

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ses med morgen i morgen med håret på toppen :D

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

... og jeg kommer selvfølgelig, selvfølgelig også! Big Smile

Tusind tak, Poul, for reminderen her på Amino ... tror vist at det er godt, at du overtager styringen fremover med disse kaffemøder :o)

Ses i morgen til en dejlig kop kaffe-latte-ultra-light-med-ekstra-mælk-i ;o)

Susan :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mødtes til morgenkaffe i Baresso onsdag morgen d. 7/9.

Det blev endnu et hyggeligt og givtigt møde, og vi hørte flere IRL-situationer.

Allan Ellegaard fortalte bl.a. om at være it-leverandør, når kunderne venter eet, men opdager, at de har "en del at lære". Vi drøftede, hvor svært det er at skulle give tilbud og/eller skrive kontrakt, så man dækker sig ind 100%.

Catrine Engelgreen fortalte om sit virke som foredragsholder og motivere folk ved at bruge sin egen historie, og hvad andre kan lære. Catrine nævnte, at det kan være svært at skulle motivere visse grupper, fx en afskediget håndværker på 58 og få ham til at fokusere på det positive i livet.

Charlotte Jans fortalte om sin butik, hvor een af medarbejderne havde "taget af kassen" for at sige det pænt, og hvordan resultatet blev en afskedigelse på gråt papir. Det er en svær situation at skulle håndtere som iværksætter med skuffelser, frustrationer og vrede. Det var en meget interessant beretning.

Susan Vestergaard fortalte en hel solstrålehistorie om et besøg af 2 personer fra Skat, og hvordan de havde hjulpet Susan med en masse nyttigt, og Skat havde efterfølgende bedt om et interview til deres interne personaleblad.

Vi har fastsat næste møde til onsdag d. 5. oktober kl. 9 i Baresso, Vimmelskaftet 48 på Strøget.

Vi drøftede, om der bør være en egentlig dagsorden, evt. et tema fra gang til gang. Allan Ellegaard foreslog, at vi en uge før mødet opfordrer folk til at indsende forslag til en dagsorden, og det gør vi så.

Næste møde slås op under Events.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle deltagere

Tusind tak for et hyggeligt og uformelt møde :-)
Det var hyggeligt at møde jer alle.
Og Poul - sikke en flot opsummering!

Kh. Charlotte
Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk opsummering Poul!

Jeg vil gerne takke de andre der mødte op til kaffen, det er sgu fedt at snakke og del lidt erfaring med nogen "Face to Face".

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Jeg vil meget gerne deltage i jeres næste møde, hvis det er muligt.

Bedste hilsner

Hanne Christensen

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)