Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny designlinje i vores webfirma, må jeg få din mening?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er google, prøv at fjern den og se hvad der sker

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Syntes det er en meget sjov side i har fået bikset sammen…

Men syntes ikke jeres typografi er god, den kan godt gøres strammere, mere ren og læsbar.

Især jeres facebook side er for mig ikke gennemarbejdet typografisk evt. skru lidt ned for uppercase brødtekst eller i hvertfald lege lidt mere med spaciering og linjeafstand.

overskrifter på bloggen/aktuelt er også meget ud i ansigtet i forhold til hvordan størrelsen ellers er, tror det vil se mere lækkert ud at tone den ned i størrelsen

under Design

flugter tekst ikke med billeder af cases og teksterne går næsten helt over til starten på en anden case, ser for mig rodet ud. og egentlig ikke en signende overskrift så som jeres "referencer" design skulle måske hedde cases eller noget andet?

hvorfor foden i logoet er det fodindtryk eller hvordan?? er ikke helt klart for mig, derudover ser den lidt sløret ud, skarpe kanter og mere vektor ville klæ det…

få de der sociale likes i toppen af websitet rykket væk fra menuen, de står helt op af hinanden, forvirrer mig og går ind og forstyrrer loven om nærhed ved gestaltlovene…

Blev en længere smøre, men syntes selv det er nogle af de tiltag der kunne få siden helt færdig og lækker…

/casper

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

og så en sidste ting… syntes logoet ser lidt bekendt ud, har lavet noget lign grafik engang for virksomheden Natur-Energi og derudover ligner det i blot har vendt logoet fra waterfootprint se fx. http://www.facebook.com/WaterFootprint der vil jeg nok vælge at lave et mere unikt da i er et designbureau og skal ha jeres eget unikke logo, som ikke kan forveksles med andre ting.. og en fod om et udråbsteg har jeg i hvertfald set brugt en del gange før…

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
hvorfor foden i logoet er det fodindtryk eller hvordan?? er ikke helt klart for mig, derudover ser den lidt sløret ud, skarpe kanter og mere vektor ville klæ det

Sorry men hvordan vil du bruge vektor grafik online ? Smile

/allan

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke det jeg mente, og hvis man arbejder meget med det bør man da kunne forstå hvad jeg mente…

som regelt designer man jo sit logo i illustrator eller lign. så man har logoet i højtopløseligt format, det lægger dette logo i hvertfald op til da det er ikke er benyttet 3d eller andet effekter men er et plant logo i en farve…

derefter kan man jo gøre hvad man vil, smide det over i photoshop, eksportere det fra illustrator eller whatever til png/jpg eller hvad man nu vil bruge det til på web så det har skarpe kanter.. kan slf være et bevidst valg at det er lidt uskarpt i det, men så er det i mine øjne udført så undertonet at det kan ligne en fejl.

Logoet ligner det er kantet og uskarpt i kanterne og andre steder har det bløde kurver, for mig ligner det en fejl og ligner det fx. er traced i indesign efter et lignende element fx. det fra waterfootprint og derefter er kurver og fejl i tracefunktionen ikke udrettet…

skal dog siges det er ikke ment som direkte kritik, men feedback på hvad jeg mener kunne gøres bedre for at optimere det udtryk de har skabt… en idé kunne jo også være at bruge nogle af de streger som er meget markante på siden og i sig selv et stærkt designelement i logoet også, i stedet for en fod, så har man ligesom noget der går igen, og ikke et tredje element der ikke rigtig har et klokkeklart signal

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den konstruktive kritik.

Jeg har aldrig set det andet billede der før, men det ligner da en smule. Ideen med logoet var egentlig at lave et super simpelt logo, uden alt muligt fis og forskellige farver - og ja, jeg ved godt det er lidt kantet, men det var egentlig planen, da jeg ikke føler alle ting skal være helt perfekt, mest set i forhold til målgruppevalg og pris i forhold til kvalitet. Logoet er formet som en fod, da vi vil skabe en ide om, ens eget firma er på rette vej i henhold til visuel markedsføring - samtidig med at det er et decideret spørgsmål. Den er blå fordi farven er en meget brugervenlig farve der symboliserer seriøsitet og kvalitet. Desuden forsøgte vi at implementere så mange forskellige farveaspekter så muligt, for at skabe liv på siden.

Design siden er ikke helt fuldt opdateret endnu, da der er et par småfejl.

Teksten på fb siden er lavet i uppercase så det følger flowet, derudover er teksten gjort mindre tydelig men henblik på at have fokus på overskriften først.

Ved aktuelt er det nogenlunde samme princip - en kraftig blå og stor tekst fanger fokus. Det er i forvejen en realitet mange steder at folk kun læser overskriften, derfor er det vigtigt.  

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)