Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer til gode / flotte skærmbilleder søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit firma har udviklet et fremragende software system til vagtplanlægning. (se evt www.gammapartner.dk). Vores problem er at vi gerne vil have opdateret bruger interfacet til et moderne udseende. Det har vi ikke selv i firmaet kompetance til. Vi er derfor på udkik efter en konsulent, der kan give os svar på følgende spørgsmål.

1. Hvilke fonte skal vælges de forskellige steder i programmet.

2. Hvilke farver skal der vælges til de forskellige enheder i programmet.

3. Hvis et skærmbillede skal indeholde et givet antal informationer, og en given rækkefølge i brugen af funktionaliteten i skærmbilledet. Hvorledes skal udseende af det så være ?.

4. Hvilke icon'er skal vælges. (Op til 120)

Det er således ikke en programmering opgave, men en konsulent udgave. Jeg forstiller mig følgende process: Du kontakter os med cv. og referencer, vi sender dig nogle billeder af hvorledes programmet ser ud i dag, og du sender en pris og tidsplan til os.  Hvis vi vælger at benytte dig mødes vi og gennemgå programmet. Derefter skriver, tegner du hvorledes du synes designet skal være, med en begrundelse for dine valg. Vi mødes igen og du forklare om dit design. Vi sender betalingen til dig og benytter naturligvis dine forslag :-)


Besvar dette indlæg eller send en mail på mol @ gammapartner.dk, hvis du er interesseret. Vi vil kontakte dig i ugen efter påske.



Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Jeg tror ikke at det kan laves - ved bare lige at svare på de spørgsmål du skriver. Jeg tror at der skal laves et helt nyt design til siden. Det er nu ikke fordi at det behøver at være så omfattende, da samme opsætning næsten kan benyttes.

Jeg vil da gerne være behjælpelig med et design til jeres brugerinterface, så send mig meget gerne en mail.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)