Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere IT/WEB-udvikling søges til startup med potentiale

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en periode arbejdet med en forretningside inden for B2B. Vi er et team som består af en virksomhedsejer af en vis position inden for den pågældende branche, en meget erfaren marketingkonsulent samt mig selv, som er tidligere virksomhedsejer og direktør med 30+ års erfaring inden for IT.

På mit hold havde jeg også to selvstændige IT-udviklere, der stod for den tekniske udvikling. Disse to er imidlertid kørt træt på projektet og har trukket sig ud uden at levere et resultat.

Da forretningsideen har et betydeligt potentiale og skulle være umiddelbart forståeligt, søger jeg 1 eller 2 nye partnere.

Ideen har været at man sætter sin arbejdsindsats ind, og er med på upsiden - andelen af den er rimeligt ligeligt fordelt. Det er heller ikke umuligt at en vis godtgørelse up front kunne komme på tale, men man skal være indstillet på at deltage i investeringen i et vist omfang.

På den forretningsmæssige side er vi relativt langt, men mangler at have en kørende spike/prototype før vi kan komme videre.

Jeg hører meget gerne fra interesserede.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne meget godt tænke mig at høre mere omkring dit projekt.

Skriv gerne flere informationer på kontakt@epweb.dk

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må gerne give mig et kald på tlf.: 31 259 256 eller sende en mail til nc@drive-design.dk med yderlig info!

Há en fantastisk dag! 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)