Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat, moms og alt det kedelige....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fået en rigtig god ide og har tænkt mig at føre den ud i livet inden for 1 mdr.ved at starte virksomhed.

Jeg har tænkt mig at bruge min tid til det jeg er god til. Og det jeg ikke har forstand på eller vil bruge tid til at sætte mig ind vil jeg betale mig fra. Og her snakker jeg om Skat, momsafregning og alt det tørre... Hvad/hvem skal jeg bruge til alt dette? Så jeg ikke får et "smæk over nallerne" fra diverse instanser?? Og da det jo er et nystartet firma er finanserne ikke store til at starte med. Men jeg tror meget på min idé, så det skulle jo helst vende indenfor 6 mdr.

Det skal nævnes at jeg skal indkøbe varer fra Italien og sælge dem videre til erhverv og private. Alle betalinger foregår ved forudbetaling, da det er specialvarer. Varerne skal sælges til alle interesserede. Div. skies the limit mht. geografi.

Nogen der kan hjælpe mig?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt det regnskabsmæssige kan en bogholder / revisor sørge for men som altid kan det sparres i starten hvis man vil klare det selv som sagt.

Jeg er selv igang med at åbne webshop og med varer fra Italien forhåbelig ikke samme branche ;) 

Så bliver vi jo konkurrenter. Amen! Ej spøj til side. :)

Jeg ville forslå du kiggede lidt på de mange skabeloner og guide's skat.dk og startvaekst.dk har :)

Google svarene frem har jeg gjort. Almen regnskab

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Kristian Lim Andersen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kunne tage med til et infomøde hos SKAT, som er gratis...og ofte giver en god forståelse for

en nystartet iværksætter.

 

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  CoverMe.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gode ved skats gratis infomøder er, at du har mulighed for at booke dig ind til en privat snak med diverse eksperter efter det halvanden times samlede infomøde. Der stå eksperter såsom jurister, skatteksperter, bogholdere etc, klar til at hjælpe. Men det er kun møder bestående af 15-20 minutter så vidt jeg husker, så det er begrænset hvad man kan få ud af det. Eller med andre ord, det er godt hvis man har specifikke spørgsmål, hvilket samtidig vil sige at man skal vide bare en lille smule om regnskab og måden hvorpå man behandler det. 

Håber det hjalp lidt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar.

Jeg tror jeg nupper mig et møde med Skat. Tror det vil være givtigt :O)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)