Hejsa, Jeg har fået en rigtig god ide og har tænkt mig at føre den ud i livet inden for 1 mdr.ved at starte virksomhed. Jeg har tænkt mig at bruge min tid til det jeg er god til. Og det jeg ikke har forstand på eller vil bruge tid til at sætte mig ind vil jeg betale mig fra. Og her snakker jeg om Skat, momsafregning og alt det tørre... Hvad/hvem skal jeg bruge til alt dette? Så jeg ikke får et "smæk over nallerne" fra diverse instanser?? Og da det jo er et nystartet firma er finanserne ikke store til at starte med. Men jeg tror meget på min idé, så det skulle jo helst vende indenfor 6 mdr. Det skal nævnes at jeg skal indkøbe varer fra Italien og sælge dem videre til erhverv og private. Alle betalinger foregår ved forudbetaling, da det er specialvarer. Varerne skal sælges til alle interesserede. Div. skies the limit mht. geografi. Nogen der kan hjælpe mig? |
Alt det regnskabsmæssige kan en bogholder / revisor sørge for men som altid kan det sparres i starten hvis man vil klare det selv som sagt.
Jeg er selv igang med at åbne webshop og med varer fra Italien forhåbelig ikke samme branche ;)
Så bliver vi jo konkurrenter. Amen! Ej spøj til side. :)
Jeg ville forslå du kiggede lidt på de mange skabeloner og guide's skat.dk og startvaekst.dk har :)
Google svarene frem har jeg gjort. Almen regnskab
Held og lykke med projektet.
Mvh.
Kristian Lim Andersen