Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om denne idé ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey.

Jeg kom igår til at tænke på en idé, som jeg vil gerne høre lidt om hvad I synes.

Konceptet skulle gå ud på at man kunne abonnere på ting som Voks, Parfume, Deo og den slags. Ting som man bruger op efter et stykke tid. 

Så kunne man lave et abonnement på den voks eller lign. man bruger, og derefter kunne man vælge, om abonnementet skulle være ugentligt, månedligt eller lign., alt efter ens forbrug. Man skulle self spare nogle penge ved at abonnere på produktet, få fordele osv.  

Er dette noget der allerede er i gang. Hvis, så smid lige et link

Tror I det vil kunne lade sig gøre? 

Mvh :)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant.

Men synes self du skal bruge lidt tid på at undersøge priser på div. online shopping sider først. Jeg ved der findes nogle stykker, hvor man kan spare mange penge. Benytter selv en af siderne.

Gælder jo om at være konkurrencedygtig mht. priserne ;O)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

csacsa:

Interessant.

Men synes self du skal bruge lidt tid på at undersøge priser på div. online shopping sider først. Jeg ved der findes nogle stykker, hvor man kan spare mange penge. Benytter selv en af siderne.

Gælder jo om at være konkurrencedygtig mht. priserne ;O)

Tak for svar.

Kan du give mig et link til siden, hvor du handler ?

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

www.beautybay.com

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Led-montage.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

Umiddelbart synes jeg det er en rigtigt fed idé du har fået. Kan sagtens se logikken i det.
Men synes du låskal lave nogle egne regnestykker på hvad det vil koste totalt at købe hjem fx 6 måneders forbrug af shampoo kontra din løsning med et abonnement. Yderligere skal du bestemme dig for hvad proceduren skal være for hvis man pludselig for brug for mere shampoo og omvendt hvis man over en tid ikke har n i den shampoo man allerede har.

Til sidst så synes jeg det kunne være fint hvis du du enten, her lavede en fordele/ulemper-liste over andre metoder ift. din metode.

Er meget interesseret i hvad du finder ud af hvad der er af muligheder og vil rigtigt gene følge med i det. Så opdater os gerne med det du finder ud af.

Hold dig hvert fald ikke tilbage, den idé du har her kan sagtens være "Årets idé". Optimistisk men realistisk :)

//Mikkel
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem ikke billigvoks.dk

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg kan ikke hjælpe dig med noget konkret, men jeg ved at det er muligt at abonnere på barberblade, så hvorfor ikke også på voks, parfume osv. som du skriver.

I øvrigt vil jeg sige at alt kan lade sig gøre. Det er et spørgsmål om vilje og tro.

Pøj pøj med det.

Mvh. Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Syg god ide du har fået dig der!

To drenge på 14 og 14, der selv mangler lidt at lave

Smid en mail: mads1805@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)