Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er den nye hjemmeside færdig... hvad synes i? :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen..

 

www.Net-Import.dk har nu endelig fået opdateret designet efter 6års noget kedelig standard løsning.

Det skal lige siges at jeg ikke selv har lavet den men haft et firma ved navn webcreate til det.

 

synes selv den er blevet rigtig god men vil utrolig gerne høre jeres mening da den jo af gode grunde virker meget logisk for mig når jeg selv har været med i processen med at lave den :-)

 

På forhånd tak :-)

 

Mvh

 

Martin

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Overordnet ser det godt ud, men når man sidder og har kigget lidt på siden, så ligner det et maleri der har fået smidt en masse farver op uden at vide hvordan det ender, en rodet omgang..

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet en slide med 3-4 humørbilleder der hvor der står følgende nu:

"Ferielukket uge 32 - 33.
Svar og leveringstider kan derfor
afvige fra normalen"
 

Bare min mening, så lad dig endelig ikke miste modet ;-) 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.. tak for meldingen :-)

 

normalt er der et tilbudsprodukt på forsiden.

 

mht farverne må du meget gerne uddybe hvad du mener :-)

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så meget farverne, mere strukturen i det der er rodet - altså det ligner det hele bare er smidt op på lærredet.

Det hele går ud i et, og det forstyrrer personligt mit syn og indtryk af hjemmesiden som helhed.Smile 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

den gumler jeg lidt videre over.. tak for feedback :-)

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt, du skal eksempelvis tage et kig på min egen shop:
http://fashionlook.dk - her er der lidt mere struktur i det, menuerne er adskilt fra midten af siden også er der menuer igen ude til højre, personligt synes jeg det virker meget mere overskueligt - men det må være op til den enkelte Smile 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Syntes ikke det er flot. Måske er det flottere end det du har haft tidligere.

Mit første indtryk var bare "nårh det bare en af de mange sider". Personligt elsker jeg selv at se sider som udskiller sig fra andre, og ikke har det der typical look.

Sådan noget som søg feltet og knappen det ser for amatørt ud, der ikke rigtigt stil over det og pænt, men mere noget som man kan se det er lavet i photoshop på begynder niveau (godt brug af det der shadows på alle bokser)

Forsiden ska være mer fokus på hvad du er havnet ind på. Når jeg kommer ind på siden er det som at jeg har besøgt en produkt, der står lige når man kommer ind "Klapnøgler m. alarm med dette system..". Ha en forside som handler om firmaets erfaringer? Kunder som anbefaler? og hvor stort udbud i har?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links der til den underside husk h1 på den underside med dens kerne ord.

giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning 

Fremhæv indkøbs kurv med nogle farver der er langt væk fra baggrunds farven meget vigtigt den ses let 

kan ikke se der er brugt h1 h2 h3 h4 mv ret meget på siden udnyt det lav siden mere overskuelig og bedre for søgemaskinerne

kontakt siden op med CVR nummer igen , det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azzyh og tak for din mening.

 

Jeg fortår udemærket godt had du mener.

 

Det var også et af de store "problemer" da vi sulle omdesigne hjemmesiden.

 

personligt ville jeg gerne have at den skilte sig meget ud fra alle andre. men på den anden side er det en webshop og det er 1000 gange vigtigere at kunden kan finde ud af at bruge den end at den ser smart ud.

 

dette betyder så desværre at opbygningen af siden i grundtræk måtte være som de fleste andre webshops så kunden ikkeskulle bruge tid på at finde den rigtige købs eller søge knap.

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikkel.

 

takker..

 

det siger jeg videre til ham der laver min side

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)