www.Net-Import.dk har nu endelig fået opdateret designet efter 6års noget kedelig standard løsning.
Det skal lige siges at jeg ikke selv har lavet den men haft et firma ved navn webcreate til det.
synes selv den er blevet rigtig god men vil utrolig gerne høre jeres mening da den jo af gode grunde virker meget logisk for mig når jeg selv har været med i processen med at lave den :-)
Overordnet ser det godt ud, men når man sidder og har kigget lidt på siden, så ligner det et maleri der har fået smidt en masse farver op uden at vide hvordan det ender, en rodet omgang..
Hvis jeg var dig ville jeg få lavet en slide med 3-4 humørbilleder der hvor der står følgende nu:
"Ferielukket uge 32 - 33. Svar og leveringstider kan derfor afvige fra normalen"
Bare min mening, så lad dig endelig ikke miste modet ;-)
Så lidt, du skal eksempelvis tage et kig på min egen shop: http://fashionlook.dk - her er der lidt mere struktur i det, menuerne er adskilt fra midten af siden også er der menuer igen ude til højre, personligt synes jeg det virker meget mere overskueligt - men det må være op til den enkelte
Syntes ikke det er flot. Måske er det flottere end det du har haft tidligere.
Mit første indtryk var bare "nårh det bare en af de mange sider". Personligt elsker jeg selv at se sider som udskiller sig fra andre, og ikke har det der typical look.
Sådan noget som søg feltet og knappen det ser for amatørt ud, der ikke rigtigt stil over det og pænt, men mere noget som man kan se det er lavet i photoshop på begynder niveau (godt brug af det der shadows på alle bokser)
Forsiden ska være mer fokus på hvad du er havnet ind på. Når jeg kommer ind på siden er det som at jeg har besøgt en produkt, der står lige når man kommer ind "Klapnøgler m. alarm med dette system..". Ha en forside som handler om firmaets erfaringer? Kunder som anbefaler? og hvor stort udbud i har?
Det var også et af de store "problemer" da vi sulle omdesigne hjemmesiden.
personligt ville jeg gerne have at den skilte sig meget ud fra alle andre. men på den anden side er det en webshop og det er 1000 gange vigtigere at kunden kan finde ud af at bruge den end at den ser smart ud.
dette betyder så desværre at opbygningen af siden i grundtræk måtte være som de fleste andre webshops så kunden ikkeskulle bruge tid på at finde den rigtige købs eller søge knap.