Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter en ''tucows''-lignende template

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

 

Måske ikke verden bedste emneoverskrift men det var den mest præcise formulring jeg kunne komme på.

 

Er der nogen af jer der ved, om der findes en template ligesom diverse webshop-templates, som understøtter muligheden for at websidens brugere kan uploade filer. Gerne også med mulighed for at den enkelte bruger kan give en "rating" af det der er uploaded. Det klassikse 0-5 stjerne.

 

Der findes jo utallige sider på nettet med denne funktion uanset om det er software folk uploader,billeder, etc.

 

Jeg tænkte at dette måske kunne købes som en standardløsning da denne type sider findes til overflod. Hvis der så også fandtes en standarløsning hvor man kunne tilføje et forum og/eller en lille webshop applikation så ville det være helt perfekt.

 

Håber der er en klog Amino eller to der kan hjælpe mig med dette da jeg ikke er så velbevandret i de forskellige webshop-løsninger.

 

mvh.

 

Lucas

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan gøres i Opensource CMSystemet Postnuke men jeg ved ikke om det er sådan lige at gå til. Det vil sikkert kræve at du får en anden til at sætte det op.

Men spørg endelig hvis du kaster dig ud i det!

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det hurtige svar Morten.

 

Det er o.k. hvis jeg skal finde nogen til at sætte den op mod betaling. Det vil stadig være et billigere alternativ end at få det hele skræddersyet fra bunden.

 

Nu har jeg dog ikke hørt om postnuke før men prøvede at google lidt på det. Dog havde jeg lidt svært ved at danne mig et indtryk af hvor fleksibelt systemet er både iht. de funktioner der kan indbygges heri samt mulighederne for at påvirke layout.

 

Er det noget du Morten, eventuelt har lidt indsigt i? Også hvad eventuelle svagheder er i at benytte denne løsning. Selvfølgelig forventer jeg ikke et system som er lige så optimalt som en skræddersyet løsning men en nogenlunde idé omkring de svagheder der er bundet til et eventuelt valg af postnuke ville være en fordel.

 

Håber det er noget du kan hjælpe mig med at få afklaret hvis ikke en anden amino er hurtigere på aftrækkeren;o)

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et modulbygget system, med de begrænsninger det indebærer. Men derudover er det opensource så med de rigtige kræfter kan du jo stort set ''skræddersy'' det efter dit eget behov. Du kan kigge på nogen af mine referencer - selvom det nok ikke siger så meget om hvad man kan.
Alternativt kan du kigge på altomdata.dk der er bygget på postnuke (postnuke.dk)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)