Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tryk af visitkort i god kval! Skal jeg være din kunde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en der kan trykke nogle visitkort.
Kvaliteten på papiret skal med minimum være okay.

I første omgang skal jeg have trykket en 300 visitkort. 200 med et design og 100 med et andet, hvor det med begge skal være design på begge sider.

Jeg sørger selv for design.

Skal bruge visitkortene senest om 2 uger.

Senere vil der også komme store ordre på brochure og andet materiale der skal trykkes, hvis vi kan få lavet en god aftale.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Løb afsted med Lastertryk.dk - mindre opgaver som denne håndtere de ganske fint. Er du hurtig, så kører de 50% på visitkort.

Hilsen

John

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg vil anbefale dig at fortælle, hvor mange visitkort du skal have fremstillet i dette første oplag. Er det 50 stk, 500 stk eller 2.500 stk?

Skal der være tryk på begge sider eller enkeltsidet?

Kan du levere designet i trykklart format? (Jeg har selv erfaret, at der stilles relativt store krav til opløsning og filformater, men at resultatet også bliver virkeligt flot, når det så er i orden.)

Er det noget, som haster. Eller kan det vente på en eventuel puljeproduktion, hvilket vil gøre dine visitkort billigere?

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Dem skal jeg nok trykke for dig! Hurtigt!

Send mig oplysninger om det skal være i farver eller S/H; tryk på begge sider eller den ene.

Så sender jeg en god pris til dig.

Mvh.

Jensen Print

info@jensenprint.dk

Lars H. Jensen

 

 

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Hvis det kun er 200+100 stk. visitkort du skal have kørt, så er digitaltryk det eneste som prismæssigt set kan betale sig. Men det er noget lavere kvalitet end den der kan opnås i offsettryk, som jeg ellers vil anbefale til dine visitkort.

De 200+100 stk. visitkort med tryk i fuld 4-farve (CMYK) på begge sider vil koste 430 kr. hos os.
Prisen er eksklusiv forsendelse og moms. Papiret er 300gr. mat dobbeltbestrøget som er det mest normale at digitaltrykke f.eks. visitkort på.

Alternativt, hvis du godt vil have noget der er lidt mere lækkert, så er der f.eks. vores 350gr-pulje.
Den er så offsettrykt. Men det er også ensbetydende med at 200+100 stk. ikke rigtig hænger sammen.
Der vil din opgave så i stedet hedder f.eks. 2 x 500 stk. Prisen for de to sæt vil så tilsammen komme til at ligge på 1.180 kr. (stedig eks. forsendelse og moms). Papiret er på 350 gr. og så efterbehandler vi kortene med en silkemat lak - primært for at holde på trykfarven så kortene ikke smitter af, men også for at give en lidt lækker overflade.

Hvis du har nogen spørgsmål eller ønsker at se nogle fysiske eksempler, så er du altid velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk eller simpelthen ringe til MediaMouse og få en snak med mig.

/Jesper

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Billybest.dk levere billige visitkort 

200 stk. - 69,- DKK 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)