Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com domæne i USA eller Danmark

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Nilsson:
Det er kun Google der kan svare på hvor vigtig en placering er, men jeg tror på at Google vil give den mest populære hjemmeside til brugeren, det er jo hvad der er formålet med en søge maskine

Ja, og det gør de netop ved at kigge på de forskellige parameter.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Nilsson:

Jeg tror altid der er en forskel på hjemmesiderne, ellers ville de jo være rene kopier af hinanden.

Det er kun Google der kan svare på hvor vigtig en placering er, men jeg tror på at Google vil give den mest populære hjemmeside til brugeren, det er jo hvad der er formålet med en søge maskine.

korrekt, men tager man og kigger så firkantet på det, ja så har det altså en betydning for SEO.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Peter Nilsson:
Det er kun Google der kan svare på hvor vigtig en placering er, men jeg tror på at Google vil give den mest populære hjemmeside til brugeren, det er jo hvad der er formålet med en søge maskine

Ja, og det gør de netop ved at kigge på de forskellige parameter.

Hæ, kan du så lade være :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes nok at kunne huske der var et videosvar til det spørgsmål, så nåede lige at rette det :-). Kan så se der faktisk er lavet flere :-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange som udtaler sig om SEO, det er et område med mange meninger, video'er med mere. Men jeg oplever at når jeg søger på noget på Google når jeg feks. søger om noget teknisk, så får jeg links til hjemmesider på mange sider på nettet som er placeret andre steder i verden. Min egen private hjemmeside ligger næsten i top med nogle af mine seneste artikler på www.pvnilsson.com og jeg kan se på min webstat at der kommer besøgende fra hele verden, især USA og østeuropa. Når jeg udgiver en artikel så kan jeg opleve at der allerede dagen efter er en kommentar, min hjemmeside er ikke særlig gammel, men nogle af de artikler jeg har skrevet har jeg fået mange besøgende på og det er ihvertfald ikke min placering i tyskland som gør det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

... og konklusionen på dette, er så at server placering ikke har en SEO mæssig betydning (det var trods alt det spørgsmålet gik på)?

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tolker det også som om det ikke har nogen NÆVNEVÆRDI betydning. I hvertfald ikke op imod indhold og backlinks mm.

Takker igen for de fine svar!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg er korrekt tolket.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Google ikke kan finde ud af sidens geografiske tilhørsels forhold, så er det ret vigtigt. Du skriver det er et .com domæne - er dit indhold på dansk, engelsk, eller? Det er jo specielt vigtigt, hvis man gerne vil ramme på de geografiske søgninger (søg på US sider, søg på UK sider o.s.v), som brugerne også foretager. 

I min verden kan man lige så godt gøre det så optimalt som muligt :-)!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:
Det er kun Google der kan svare på hvor vigtig en placering er, men jeg tror på at Google vil give den mest populære hjemmeside til brugeren, det er jo hvad der er formålet med en søge maskine.


Læs afsnittet Geotargeting factors.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)