Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem synes i skal vinde valget? Hop ind og stem! Anonymt!

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

At din metode med Helle vs. Villy ikke kan bruges til noget, det har jeg da også lige fundet et helt nyt bevis på:

http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/2011/08/26/190802.htm

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Samme dag som Løkke og Thorning er lige populære, da får råd blok 96 mandatter i en måling, 95 i en anden og 92 i en tredje - altså overbevisende rødt flertal.

En anden årsag til dette kan naturligvis også være, at vælgerne fra partierne der ligger længere inde mod midten, de ikke bakker op om den statsministerkandidat, som partiledelsen peger på.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

iMediaMan:
men nogle jehovas vidner vil hellere se deres datter/søn/mor/far/kusine dø, end at give dem blod fra en anden person, synes du det er rimligt

Nej men jeg hader dem ikke.... jeg respekterer deres ret til at dyrke deres tro.

Der er INGEN... og jeg mener INGEN der har ret til at nedgøre andres religion.

Der er ingen der har ret til ikke at blive fornærmede. Alle har ret til at nedgøre religion, ligesom alle har ret til at lovprise den.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:
Der er ingen der har ret til ikke at blive fornærmede. Alle har ret til at nedgøre religion, ligesom alle har ret til at lovprise den.

Man kan ikke lade være med at trække på smilebåndene over de tumper, som vandaliserede nogle muslimske politikeres valgplakater i København. Vandalerne førte frem med, at religion var hævet over demokrati! Tak for kaffe!

Og hvad er så disse vandalers motivation? Rendyrket tro, religion og idealisme? Næ! De vil have magt, vil de! Det er lige til at gennemskue!

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen, de er alle sammen elendige :)

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)