Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu med nyt design!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

MFMO.DK har nu fået nyt design efter at vi var gået hen og blevet lidt for enige med 

farvetemaet med en af vores nærmeste konkurrenter..

Vi synes selv at det er awesome!

Hvad synes i , og hvad skal evt. ændres/justeres lidt ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det nye design :)

Synes det ser meget godt ud, men der skal godt nok lægges meget arbejde i det for, at få designet fyldt ud med indhold :) Så held og lykke med det :P

Der er lige et par små detaljer jeg lagde mærke til, som f.eks. "Del med Facebook" knappen her : http://mfmo.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=295:cowboys-and-aliens&catid=48:diverse&Itemid=313 Den skal i måske gøre lidt mindre.

Så er der også 2 firkanter helt oppe til højre på forsiden, som jeg i første omgang troede at var en funktion til at ændre baggrundsfarven, men viser sig at være til slideren på højre siden i ved indholdsrammen. Det skulle måske usynliggøres eller placeres et andet sted.

Så er der også lige jeres logo... Hvorfor står beskrivelsen af MFMO længere ud til venstre? Det synes jeg er irriterende at se på, når alt andet på siden er så systematisk sat op og i linjer. Herudover forstår jeg heller ikke hvorfor jeres logo's skrifttype er som den er nu hvor modsat alt andet på siden er anderledes. Selvfølgelig er der ingen regler for dette, men synes at den skriftype i anvender på siden er mere seriøs end logo'et.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jotak :)

Skal se hvad jeg kan gøre med facebook knappen og de 2 firkanter :)

Logoet er ved at blive lavet om , så det passer bedre ind og med dansk tekst istedet for 

Magazine for men Online - bliver det nu Magasin for mænd Online..

Tak for feedbacken.

Mvh. Mads

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Rigtig fed side der er bare lige de par fejl som Dahii har fortalt jer om at bemærke men ellers rigtig fed.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!


Flot design! Ser godt, kan godt lide menuen.

Kunne godt forestille mig et andet logo dog. Noget hvor der står stort "MFMO" og så oven på det med en flot skrift "Online Magazine For Men" eller "Magazine For Men Online" <- notér stort bogstav i hvert ord, det kan blive flot med den rigtige skriftstil, eller også så have alle lowercase "..online magazine for men". Syntes ikke du skal skrive .dk i logoet, MFMO er fedt og simpelt og man ved hvad man er inde på.

De 3 farver  cirkler der ved jeg ikke hvad skal forestille? Måske jeres symboler? Eller os er det bare farverne som er jeres symboler? Måske indføre det ind i MFMO disse farver?

Så er der de der 3 små små som er meget svær at vide hvad som er ikoner i højre side før "OPRET PROFIL" som jeg kan se gennem links er Facebook youtube og myspace. Syntes godt du kan cutte myspace af hvis det ik kører for dig derinde. Youtube og facebook er gode links, meen man placering af ikonerne samt selve grafikken på ikonerne er ikke helt de bedste. Vidst det stod til mig var de 3 ikoner væk.

Hvis du går herind:
http://mfmo.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=295:cowboys-and-aliens&catid=48:diverse&Itemid=313

Så i højre side lidt længere nede ved artiklen, så den boks til højre står der både info om personen som har skrevet artiklen og "nyeste artikler".. det hele er presset sammen og ser dårligt ud.

Der er os en hvid/sort boks som er den sidste i højre side, som er på alle sider men ikke indholder noget. Du kan lige så godt få den fjernet :-)

Håber du kunne bruge noget

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azzyh.

Farverne , er de farver der indgik i vores tidligere design :)

Er ved at få lavet nyt logo så småt , men tak for ideérne.

Kan godt se det er blevet noget presset..

Den sort/hvid boks er en adsense reklame , kan det være du har noget adsenseblocker på ? 

Tak for feedback'en..

Skal tage det til mig og se hvad jeg kan gøre :)

Mvh. Mads

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja okay, så var det derfor den var tom ;-)

Er de farver kun relateret til det gamle design jamen så fjern dem og lav logoet med farver ala hvid/rød/mørk. (de farver bruges i det her nye design)

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side.

Lækker opdeling mellem de mange elementer. Det var der bestemt mange der kunne lære af.

Det er et meget indbydende farvetema og det lidt rå udtryk tror jeg er ramt meget godt mht til målgruppen.

Toppen er noget markant, men fordi I har så meget indhold fungere det.
Nogle af de andre mere simple sider end lige forsiden kan man se forskellen.

Det eneste der lige undre mig er vælger knapperne til øverste højre element(nyeste artikler). Alt efter hvilket format du ser den i flyver den lidt rundt omkring...


Good luck...

Ronni Noer Høirup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Banner på siden kan forstå kommer lav et sigende med babes og andet for mænd i .

Interne struktur er ikke lavet endnu hver gang et kerne ord nævnes links til underside der omhandler dette husk h1 på denne side omkring emmet

Husk skriv løs på siden om artikler omkring emmet

Lav muligheder flere i profiler

Lav video profiler

Lav mere frem med billederne , bedste billeder og nyeste mere skal motiveres , lav konkurrencer på siden.

Få gang i bloggen med brugerne lad dem få deres egne personlig blog med noget der ligner deres eget , dette motivere ser mere personligt ud og det skaber mere interne struktur på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Mikael..

har prøvet at få nogle af bruger funktionerne meget mere frem på forsiden :)

Hvad siger du til det, er det en forbedring ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)