Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1231, 1234 osv... løsninger med sms til xxxx

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem taler jeg 1231-lignende løsninger med? - og har nogen her i Amino regi erfaringer med systemerne - og i så fald prisleje.
Jeg tænker på mulighederne for at reklamere med "Send xxx til 1231, 1234, 1277 (eller hvad de nu hedder)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Jeg har en del kendskab til de forskellige systemer og kontakter i ryggen der kan klare det jeg ikke kan. Vi bruger selv 1220 til vores systemer, fordelen er at 1220 er relativt ny og derfor er der klare keywords der stadig er ledige. 1231 er meget brugt og derfor er der ikke så mange keywords ledige.
Som du skriver er SMS en rigtig god løsning som understøttelse af anden markedsføring og med vores system har du alle funktionerne med, hostet og klar til brug.


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Uh dem er der vist mange af, jeg mener du kan slå op på TDC''s hjemmeside (evt. it-styrelsen) hvem der ejer hvilke numre. Jeg har kun arbejdet med Netsize og EricssonIPX i forbindelse med mobil betaling og det er nok overkill for dig da du skal have nogle alvorlige volumner for at forhandle en god pris.

Prøv at kontakt nogle mindre som f.eks. Acomma og hør hvad de kan gøre for dig.

Hold dig væk fra Aspiro som udbyder af dette, hvis du vil vide hvorfor så send mig en PM.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 15:29:35 Forfatter: Helmer

Hold dig væk fra Aspiro som udbyder af dette, hvis du vil vide hvorfor så send mig en PM.



Behøver jeg ikke ;-)  --- Stoler på din judgement ;-)
Og tak for både din - og de øvrige input! - det sætter jeg pris på!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)