Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en webshop!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved i hvad drenge det er super med noget imput men skal lige vende det i har skrevet.

Det jeg nemlig gerne vil er at starte min egen webshop og ikke overtage en anden. Men jeg kan forstå at der er 100 viser af forskellige platforme. Det virker i i hvert fald sådan :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der i hvert fald, mange platforme.

Hvilken du skal vælge afhænger helt af, hvordan din webshop skal hænge sammen.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Jeg startede for nogle år siden www.danskbraendesalg.dk og var omkring flere forskellige udbydere af webshops. Jeg endte med at vælge golden planet (www.goldenplanet.dk) og er ganske godt tilfreds. Der er mange muligheder for opsætning, men om du kan lave det fra bunden selv, ved jeg ikke - jeg vil dog advare mod at du selv laver betalingsgateway, det er rigtig, rigtig pebret at få det godkendt hos Nets (PBS).

Hvorfor vil du lave det selv fra bunden? Hvis du selv skal lave altiing, så er det da vel bare at købe en helt alm. webhotel og så programmere løs?
Nå, men jeg ville bare reklamere lidt for min udbyder, som jeg har været godt tilfreds med. Prisen er iøvrigt noget lavere end for tilsvarende andre steder - og alle valg muligheder er inkl. - det kommer som ekstra mange steder.

Mvh Tommy
Dansk Brændesalg

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)