Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Mit svar var til Hamburg1991 omkring statistikker som han ikke mente var rigtige, men som så viste sig at være det alligevel.

Jeg har ikke nævnt noget om at statiskikkerne ikke var rigtige, ja gav kun indirekte udtryk for at man ikke kunne bruge dem til noget, da statiskikker jo kun tælder det med som er registret.

gad godt vide om det her er med i statistikkerne  man kunne jo formode, er at det er denne slags folk som polittikker videoen var rettet mod?

Anyway, nyd solen og de smukke piger Cool

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Politik er jo altid et godt emne som alle kan og bør deltage i, men det er også et varmt emne der kan få de fleste personer op af stolene og debatten kan blive hård.

Det er så alligevel ikke alle der afgiver deres stemme ved valget. I 2007 mangle der 563.500 stemmer.
Der var 4022.920 stemmeberettigede.

Fordelingen af stemmer blandt de 8 partier der var i tinget dengang var således:

A 1                       881.037 –  25,47 %
B 6                       177.161 –    5,12 %
C 5                       359.404 –  10,39 %
F 4                       450.975 –  13,04 %
K 9                         30.013 –    0,87 %
O 3                      479.532 – 13,86 %
V 2                       908.472 – 26,26 %
Y 7                         97.295 –   2,81 % 
Ø 8                        74.982 –  2,17 % - øvrige ikke parti

Fra dagspressen høre og ser vi meget fra den store verden herunder mange forskellige valgindslag.

Gadaffi er ved at blive fjernet med flere der er uro i verden og økonomierne er anstrengte i en sådan udstrækning at der må gøres noget anderledes nu.
Valget alene i DK vil ikke få nogen særlig indflydelse på verdensøkonomierne, men vil alene kunne påvirke danske forhold.

Det er dagligt vi bliver konfronteret med uro i alle verdens kroge også her i DK hvor debatten bla. drejer sig om de utilpassede personer.
Vi kender alle til omtalen i Voldsmose et nationalt debatemne der har fyldt medierne længe og som nu igen dukker frem. De mennesker der bor der er naturligvis plaget af den uro der er der og som også er omkostningstung for samfundet. Der som alle andre steder er der mennesker fra andre kulturer.

Mennesker fra andre kulturer er en delmængde af vor befolkning og er inspirerende og udviklende. Det er arbejdsmarkedspolitikken og flygtningepolitikken der giver anledning til debatterne, men også de personer der ikke klare sig med egen økonomi, arbejde og som ikke er i gang.

Det udløser en lang række af de problemer som vi konfronteres med dagligt. Det er dette som DF svinger sig op på og de taler som det 3. største parti !

Det er underligt med det parti – alle taler om det og 480.000 stemmer på det – men man møder ingen der stemmer på det parti ?

Det er jo forfriskende nu om der kan vises andre konstellationer man bliver noget træt af at høre på det samme igen og igen !

Men mit budskab er her i tråden at man jo nok skal have boet i Voldsmose for at kunne forstå problemerne med samspillet mellem de mange kulturer. Forstår udmærket de beboere der klare dagen og vejen selv bliver trætte af balladen.
Det er vigtigt med en magtbalance og det har vi altså i folketinget – det vil altid blive farligt når magten lægges på for få hænder – det er jo det vi ser med bla. Gaddaffi  m.f.!
Jeg har altid set DF som et protestparti for personer der nu og da finder at tiden er til at stemme anderledes for at provokere noget nytænkning frem. Men DF i dag har fået fodfæste i befolkningen og underligt nok møder man ikke mange der stemmer derpå ?

 

Mvh

John sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Entrepreneur - Jan:

Mit svar var til Hamburg1991 omkring statistikker som han ikke mente var rigtige, men som så viste sig at være det alligevel.

Jeg har ikke nævnt noget om at statiskikkerne ikke var rigtige, ja gav kun indirekte udtryk for at man ikke kunne bruge dem til noget, da statiskikker jo kun tælder det med som er registret.

gad godt vide om det her er med i statistikkerne  man kunne jo formode, er at det er denne slags folk som polittikker videoen var rettet mod?

Anyway, nyd solen og de smukke piger Cool

 

jeg flytter nok væk fra en udlænding ghetto har lært en del om andre mennesker hvordan tænker , oplever stor racisme mod dansk kultur og der står den seksuelle frigjorthed højt fra skud , du skal nok ikke ligge dig og solebade ud på disse græsplæner lige ud fra jeg bor.

En ting lært , jeg synes det er mystisk og gav et længere indlæg siden før , men videoen viser forkert billedet for en ting de respekter det er de ældre mennesker og piger der går bar hud , står til enten kaldes luder mv. eller værste fald en gang tæsk , jeg ser ikke meget røveri , selvfølgelige fårgår det .

Nogle bliver selvfølgelige sure når de ser , nogle kvinder får tæske , så ser jeg lidt interne uro , men en kvinde der går med tårklæde respekter de mere 

jo folk er selvfølgelige mere bange når en gruppe på 30 udføre chikane , dansker de er mere lige til , der de normale kun en person og hvem var det slog en vil politiet og sige når der var  30 om en det kan jeg da ikke huske og når de meget i grupper 

færre bliver selvfølgelige registret bange for hvad  der sker, deres kultur er de er meget i stor grupper i hvert fald hvor jeg bor vi er da bange og det er sværere lige at huske  , hvem der slog dig

Smukke piger og bart hud mon ikke skal lidt væk fra Vollsmose for at se noget bart at kigge efter, tildækket kvinde gider jeg ikke kigge efter 

Videoen skulle de nok havde taget nogle samtaler med beboerne hvad er problemet , hvad skaber konflikterne og det er vores forskellige kultur , så deres video må være en ommer 

Hvem stemmer nogle kender jeg ,nogle af dem bor i disse ghettoer de ser hvordan pigerne og andre grupper de mener der ikke går efter deres regler får chikane , det er nok både ældre dansker og yngre .

Måske viser videoen de er ikke løsning , for de løser ikke hvor jeg ser fleste problemer , måske har andre partier bedre løsninger SF eller andre men der skal findes ud ad noget det er forfærdeligt at grupper bliver chikaneret og så lang tid de gør det indvandre så vil de boost til flere DF stemmer , for de bringer det på bane der er problemer

Fatter overhovedet ikke når de oplever racisme mod pigerne der går med tårklæde når de ikke er i ghettoer hvorfor skal dem der bor i ghettoer så bliver chikaneret grundet de går ikke med tørklæde

vi lever lidt frit i Danmark, denne måde acceptere dansker at man har den frigjorte seksualitet men vores levemåde er der mange der ikke lever efter , når kommer til indvandre ghettoer 

Hvad er løsning , ja jeg har endnu ikke hørt nogle der kommer med en løsning model , men gid vi fik snakket mere om problemerne og uden vold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)