Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP udbyder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg overvejer at oprette et telefonselskab sammen med Dansk Erhvers Telefoni A/S er der nogen herinde der har erfaring med sådan noget, fordi de får det til at lyde meget simpel (som jeg ikke tror det er)

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey -  Det er ikke så simpelt som du tror og det koster mere end de 20 kilo som du betaler dem. Har du overvejet alle folk som du bliver nødt til at ansætte til din nye "division" aka telefonselskab. Tekniker + support folk + systemer til at håndtere alle kald fra folk som er interesseret, vil klage, vil købe , licens til IT og telestyrelsen, + inkøb af nummer serier for pstn linier og evt. for mobil nummer , fiber min gange 2 liner (for redundanse)osv. - Det er ikke små penge vi taler om.

Jeg vil anbefale dig en solid penge kasse før du går igang. Hvad gør du f.eks hvis en erhvervskunde får problemer og sagsøger dig for flere mill. hvis det teoretisk set går helt galt ?

Jeg ville hvis jeg var dig være meget overvejende om dette før du beslutter dig - telebranchen er en af de mest dirty och konkurrence prægede overhovedet på denne planet....

 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)