Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge videoer :) Hvem kan lave sådan noget ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har :

1 hjemmeside/webshop 

2 en lidt kompliceret indkøbskurv 

Jeg har brug for

1 video som viser et køb af tøj uden tryk fra start til slut 

2 video som viser et køb af tøj med tryk fra start til slut

3 video som viser hvordan man efter første gang meget nemt finder sit logo og bestiller igen

Nogen som er gode til at styre en mus :)

Thomas 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge freelancer her på siten.

Der kan du sikkert få nogle bud.

MVH jens

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan jeg ikke bare skrive det her ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Der findes masser af screen cast software - og gratis. Så du kan selv gøre det - Mashable har lavet en oversigt her.

Hvis du har et mere udvidet behov som tekst, pile, ikoner, at stoppe, at zoome etc etc. kan jeg hjælpe dig.

Det kan også være at der skal speak ind?

:) Kim

Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Jakob bøge Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde misforstået spørgsmålet...

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et nummer til ham ? 

Jakob Bøge:
Prøv at kontakte Morten Øbro - info@oebro.com.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Jakob bøge Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep. Nu har jeg slettet mit indlæg - troede jeg havde misforstået dit spørgsmål... Altså Morten Øbro - tlf. 40895929

Skriv, hvis du vil have links igen.

/Jakob

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis du har en webshop der er så kompliceret at bruge, at man skal have en instruktion for at handle - så tænker jeg at du ikke har behov for en video; du har behov for at at justere i dit bestillingsflow.

En af grundene til at Amazon er glade for mig (og omvendt) er deres Kindle store. Når jeg har surfet frem til en bog så bestiller jeg den med et klik. Og hopla dukker den op på min iPad. Modsat står en webhost jeg bruger. Det forsøger at man at gøre det hele automatiseret - men for mig at se virker det meget teknisk. Jeg er derfor nødt til at skrive til deres support hver gang jeg skal foretage et tilkøb eller en udvidelse.
De er gode til at svare og hjælpe, men jeg synes ikke det er nogen god oplevelse at skulle give op på den måde hver gang.

Jeg tror ikke selv, at jeg ville bruge tid på at se en video om hvordan jeg skal bestille en vare - jeg ville finde et andet sted at handle.

Hvis det overhoved kan lade sig gøre, så brug en masse kræfter på at gøre noget ved problemet: Og det ser ud til at være design af flowet og ikke kunderne.

Og for at give et bud på dit oprindelige spørgsmål, så har jeg lavet små videoer selv ved at bruge ishowyou til mac og en USB snowball mikrofon til at fange lyden.

Søren

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:

Jeg tror ikke selv, at jeg ville bruge tid på at se en video om hvordan jeg skal bestille en vare - jeg ville finde et andet sted at handle.

Hvis det overhoved kan lade sig gøre, så brug en masse kræfter på at gøre noget ved problemet: Og det ser ud til at være design af flowet og ikke kunderne.

Det er desværre temmelig svært at gøre så meget ved eks. Skoleklasse 20 mand 2 stk tøj pr mand 3 logoer pr del tøj 3 af dem skal ikke have det ene logo på og halvdelen vil gerne have et stort navn på ryggen og den anden et lille et på fronten og det skal være på venstre side, men halvdelen af trøjerne har en lomme på venstre side så de skal have at vide det ikke kan sidde der men på højre side :) 

Hvis jeg skal skrive mig ud af dette tror jeg de bliver mere forvirret end godt er :) 

Det gode er at min side faktisk er temmelig let at bruge HVIS man stoler på at det hele virker som det skal og der tror jeg en meget kort video på måske 25-30 stk virkelig kan hjælpe til at få mine kunder til at se hvor let det er :) 

De gider tros alt både skrive og ringe for at få hjælp :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)