Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! :-) Erfaring med salg i Tyskland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået muligheden for at sælge en hel del til det tyske marked, resultatet er kommet lidt hurtigerer end forventet, jeg har hele tiden været klar over det ville blive en udfordring :-)

Jeg mangler en eller nogle der har erfaring med det tyske marked, hvad er jeres erfaring med betalinger, betingelser, kontrakt til provisions sælger, bank mm. i tyskland.

 

MVH

Dan

  

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Snak med KASI-Jesper, han skulle have rigtig god erfaring med de tyske markeder :)

Du kan evt snakke med den danske ambassade i Tyskland og snakke med dem omkring deres regler. Derudover kan du tage at i nogen danske virksomheder som har salg i Tyskland og snakke med dem om, hvordan de startede salg i landet gennem agentur (hvilket ville være den bedste måde for dig, hvis du ikke er i landet)

 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Jeg er lidt interesseret. Jeg har stor erfaring med samhandel med Tyskland. Jeg har tidligere haft halvpart i en tysk virksomhed. Jeg er 60 år og har haft egen virksomhed, som jeg drev med succes. Den er nu afhændet, og jeg er på udkig efter nye forretningsmuligheder. Hvis du er interesseret, kan jeg give dig et ring, hvis jeg får et nr.

Mvh

khelk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke det her indlæg skrevet af vores egen Amino Fasion seller. Han har idag flyttet sin hverdag og virksomhed til Tysklan for at komme tættere på det tyske marked.

Læs her hvad han har skrevet: Dansk iværksætter flytter virksomhed til Tyskland

Håber det kunne give lidt inspiration :)

God Fredag,

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din interesse.

Du må meet gerne kontakte mig

mobil 51541040

Dan

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Jeg er ny på amino - men har mit it virksomhed i tyskland med 80 ansatte.  Er netop ved at etablere et nyt firma der udelukkende hjælper danske virksomheder på det tyske marked. Jeg har ekstra plads på kontor - firmabiler der kan lånes, alle kontakter til advokater, revisorer - kan give dig al info som kun erfaringen kan give hernede. Tyskland er på INGEN MÅDE som danskere tror...  jeg måtte lære dette på den kedelige måde i opstarten. Hvis du vil have hjælp - sig til.

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Har en oplevelse af at mange tyskere ikke har betalingskort men gerne vil have en faktura som de kan betale på posthuset. Det skal du være obs på.

Mange Hilsner

Charlin

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Send mig dine kontakt opl. på kbp@biospray.dk

Jeg er selv igang i tyskland og har allerede gjort mig lidt erfaringer.

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for jeres indput, vedr salg i tyskland, det har givet mig en del svar til nu og senerer.

For at specificere det lidt mere,handler det om salg via en agent. og de udfordringer som det giver.

1. Agent kontrakt.

2. Betalings betingelser ( Hvad er brugt i tyskland )

3. Er det en fordel med en tysk konto / Bank

4. kan det være en fordel at lave et tysk selskab

Som tidligerer skrevet er det kommet lidt ud af det  blå og er gået meget stærkt.

Der er flere ting som skal sættes i værk på sigt, hvis alt går efter planen, men pt handler det om at

få lavet de rigtige aftaler med agenten.

Senerer skal der kigges på webshop og der bliver leverancen så fortaget fra tyskland osv.

mvh

Dan

   

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)