Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm system med overvågning

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg skal bruge et godt alarm system til min bolig, da jeg desværre lige har haft et stort indbrud.


Det jeg søger er et alarm system med video overvågning, gerne ude og inde. Udover det, skal der selvfølgelig være noget ALARM og hvor alarmen tager kontakt til valgte telefonnumre evt

Er der noget I kan forslå mig til en fornuftig pris?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne kigge dig lidt omkring på denne hjemmeside wwww.vagtselskaber.info der er alt til at opnå en sikker bolig.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Siden er lukket.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker fint hos mig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansikring køre vist med et tilbud på 995 + gratis alarmudrykning.

Du skal ikke vælge en pakkeløsing hvor du skal blande dine naboer ind i det, det er uproff.

Overlad nu tingene til de proff. og lad nu en proff. sætte et godt videoovervågningsudstyr op istedet for et eller andet "gear" du køber på nettet.

ps. kom du ind på siden ?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave overvågningen, Tjek vores hjemmeside www.mjvision.dk men alarmer laver vi
ikke,  jeg ville også vælge en løsning
hvor systemerne køre uafhængigt af hinanden. Du er mere en velkommen til at
skrive og få et tilbud på opgaven  Mvh
Martin

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon B,

Du skal være meget velkommen som kunde hos os. Vi sikre dagligt rigtig mange danskere, og de er utrolig glade for nabohjælp konceptet hvor hjælpen er lige inde for rækkevide. Vi har adskillige villaveje og hele boligforeninger som alle har valgt at sikre sig igennem SikkertHjem og dette har øget trygheden og sikkerheden for dem. Vi tror ikke på at de dyre vægterløsninger hvor en vagt kommer indenfor 35 minutter og slår alarmen til igen har større præventiv effekt end vores elektroniske nabohjælps netværk. Med en SikkertHjem alarm kan en indbrudstyv aldrig vide sig sikker på hvem han møder og hvornår.

Mvh

Steffen 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal en nabo så gøre når han tager en tyv på fersk gerning ? hvad vil du udsætte dine medmennesker for som ikke for løn og har den rette uddannelse for?

Jeg løber sgu ikke ind til min nabo hvis alarmen går, det må proff. tage sig af og de er ikke altid fremme på 35 min. tit er de der indenfor 10 min. men det er også lige meget! for et indbrud tager ca. 2-3 min. så er tyven væk.

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)