Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm system med overvågning

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej

Et fint tilbud som STBJ har, men det er sådan set bare en standard løsning i form af et Infinite Prime anlæg og så er der sat et SIM-kort i som sender til dine nærmeste. De tager så penge for et SIM-kort du selv kan sætte i og betale en ti'er pr. måned for. Desuden er der nogle faldgruber man skal ligge mærke til, og det er hvis tyven virkelig gerne vil stjæle noget i dit hus, så har de undersøgt forholdende, og så ved de sikkert også, at det bare er et standard alarmsystem som man kan scramble de frekvenser som GSM-nettet kører på.

Nu kan jeg ikke lige umiddelbart se om det er et kvalitets anlæg de sælger, men tror nu mere det er sådan et du finder i Bauhus til 999,- hver anden måned - og ikke et Infinite Prime.

Vil foreslå dig, at kontakte et firma som lever af det her og laver det hver dag. Ikke sagt at STBJ ikke kan rådgive dig, men der er ikke nogen professionel der kan komme ud og kigge på din bolig og vurdere dine behov - og endda sætte det op så det passer 100% til din bolig.

Åbenbart nogen der synes det er hård kost at få at vide at et standard system er en skidt idé. Så derfor fik jeg én stjerne.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

RaunsbaekDK:
....

Åbenbart nogen der synes det er hård kost at få at vide at et standard system er en skidt idé. Så derfor fik jeg én stjerne.

Måske nogen synes, at det er dårlig karma, når du nedgør en anden debatørs indlæg, selv om du må erkende, at du ikke kender til vitale dele i den pågældende debatørs indlæg.
Måske nogen synes, at du således ikke har nogen valide bevæggrunde for at skulle nedgøre vedkommendes indlæg, eller sætte tvivl om kvaliteten i det foreslåede/tilbudte produkt.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Simon B.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok hellere kigge på hvordan jeg kunne forhindre tyven i at komme ind, og ikke hvordan jeg kan gøre naboerne opmærksomme på at der er kommet en tyv ind.

Jeg har en kammerart som kører som vagt for et større selvskab i her i DK.

Og han ser ofte folk som har fået installeret et alarm anlæg, som hyler når tyven kommer, og giver vagtselvskabet besked. Men huset er udstyret med gamle vinduer og div. så det er lige til at pille fra hinanden. 

Så skulle du have et godt råd, så sørg for at tyven ikke kan komme ind, i stedet for at få et alarm system, du kan så suplere med et alarm anlæg når hytten er sikret.

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det står folk frit for hvem der indgår i deres nabohjælp netværk samt hvordan de vælger at handle på et indbrud, vi anbefaler dog IKKE folk til at gribe ind men kontakte politiet. Mit svar gik på den præventive effekt, som jo forhåbentlig skulle sikre at tyven ikke valgte at begå indbruddet.

Mvh

Steffen

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raunsbaek,

Blot en enkelt rettelse, kunden vælger frit om de ønsker at købe vores taletidskort eller i sætte et andet taletidskort eller lignende.

Mvh

STBJ  

 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg bruger Dansikring og får privat delen super billigt fordi jeg også bruger det til mit erhverv.

Det har videoovervågning i sensorne som starter med af sende live billeder til vagt centralen når alarmen går, hvilket gør de har lov til af sende Politiet ud og ikke bare en "fed" vagtmand, de sender selvfølge også deres egen vagtbiler ud.

Så får du oven i købet filmen til forsikringen, så burde der ikke være såååå mange problemer med dem :o)

Ydermere er de lige kommet med noget nyt top lækkert design med baggrunds LED lys, super lækkert.

Man køber selve anlægget og derfor sidder man billigere end FEKS G4S hvor du så slipper billigt med opstart med så sidder dyrt i mange år og ender med at have købt anlægget 100 gange, så hellere have en stor regning og side billigt i mange år ;o)

MVH Thomas Mortensen

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Og han ser ofte folk som har fået installeret et alarm anlæg, som hyler når tyven kommer, og giver vagtselvskabet besked. Men huset er udstyret med gamle vinduer og div. så det er lige til at pille fra hinanden. 

Så skulle du have et godt råd, så sørg for at tyven ikke kan komme ind, i stedet for at få et alarm system, du kan så suplere med et alarm anlæg når hytten er sikret.

 

Hej Michael,

Jeg er helt enig med dig, alarm er bestemt ikke den eneste måde at sikre sin bolig på, alarmen giver dog en god præventiv effekt, og vælger man fuld sikring hvor man monterer vibrationsdetektorer på samtlige vinduer og eventuelt kombinere dette med en udendørs sirene/flash, vil alarmen gå så snart tyven begynder at rykke i vinduet.

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

STBJ:
Hej Michael,

Jeg er helt enig med dig, alarm er bestemt ikke den eneste måde at sikre sin bolig på, alarmen giver dog en god præventiv effekt, og vælger man fuld sikring hvor man monterer vibrationsdetektorer på samtlige vinduer og eventuelt kombinere dette med en udendørs sirene/flash, vil alarmen gå så snart tyven begynder at rykke i vinduet.

Mvh

STBJ

den del vil helt sikker være smart at smide på. for det med at have en sirene til at hyle når tyven står i stuen og snupper din 50" LED skærm virker ikke, så er han over alle bjerge inden naboen får taget sko på og kommer ud.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John "der føler sig trådt over tæerne" Nielsen

Jeg har skam ikke nedgjort indlægget. Ret basalt spurgte manden vel om hjælp til et alarmsystem til hans bolig. Hvad er ikke mere nærliggende end så at forklare farerne ved de forskellige modeller. En Bauhaus model er bare ikke sikker, hence, den kommer fra Bauhaus for 999,- kr.

Så fortalte jeg bare at GSM-nettet kan blokeres ved at benytte en lille scrambler som man kan have i lommen og så er der ingen SMS'er til sine naboer. Hvad er der forkert i at forklare den faldgrube? Hvis man vil have optimal sikkerhed så skal man have sat en internet forbindelse eller telefonlinje i anlægget. Selvfølgelig rækker et GSM-anlæg fint til næsten alle private brugere, men du må bare erkende, at hvis de har taget hele hans hus, så er det da lige ved at man nok skal bruge lidt mere penge på at sikre det, fordi ellers kommer de igen. De ved da godt hvornår forsikringen begynder at udbetale penge.


Hej STBJ

havde ikke lige noteret den med at man godt må sætte sit eget i. Det lød bare ikke sådan på salgsteksten på siden.

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

STBJ:
Alarmen giver dog en god præventiv effekt.

Har du noget bevis for den påstand? Jeg har monteret alarmer og videoovervågning de sidste 4 år. Og efter min overbevisning stopper en alarm ikke et indbrud.

Mvh Matias

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)