Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm system med overvågning

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

RaunsbaekDK:
Hej John "der føler sig trådt over tæerne" Nielsen

Hvordan du får den idé, at jeg føler mig trådt over tæerne, kan jeg ikke vide.
Jeg kommenterede blot på den del af dit indlæg, som jeg citerede i mit indlæg. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

STBJ:
Det står folk frit for hvem der indgår i deres nabohjælp netværk samt hvordan de vælger at handle på et indbrud, vi anbefaler dog IKKE folk til at gribe ind men kontakte politiet.

Så modsiger du dig selv nu, hvis naboen ringer efter politiet, så kommer de som regel ikke, eller først når de har tid, en vagt er derfor hurtigere fremme.

Hvad siger politiet til at komme ud til 80 % fejlalarmer ? det bliver de helt sikkert hurtigt trætte af ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

RaunsbaekDK:
Åbenbart nogen der synes det er hård kost at få at vide at et standard system er en skidt idé. Så derfor fik jeg én stjerne.

Det var mig der gav dig den enkelte stjerne, og lad nu være med at ligge mere i det end nødvendig. 

Du ved ligeså godt som jeg og andre her i debatten, at der findes standard systemer i millionvis derude. Det kan du have en mening om, ligesåvel som jeg kan.... men bare fordi at STBJ er en af de mange der levere dette, er der ingen grund til at pege fingre af ham. Du kunne sagtens have skrevet det samme, uden at nævne STBJ.
Dertil kommer så, at du dømmer hans system og blandt andet servce (SIM kortet) uden at vide noget om det. 

Så der var skam ikke mere i det end det, også har du desuden muligheden for at smide en tilbage i hoved på mig :)

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Hvad siger politiet til at komme ud til 80 % fejlalarmer ? det bliver de helt sikkert hurtigt trætte af ;-)

 

Hej Mads,

Ærgeligt at du bruger din tid på at omtale et produkt du formentlig ikke kender, vi oplever ikke fejl alarmer med vores system, vi bruger meget tid og ressourcer på at sikre et godt og troværdigt produkt til vores kunder.

Mvh

STBJ 

 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickelsen:

Har du noget bevis for den påstand? Jeg har monteret alarmer og videoovervågning de sidste 4 år. Og efter min overbevisning stopper en alarm ikke et indbrud.

 

Hej Mickelsen,

Vi har lavet en rundspørge blandt 100 af vores kunder og ingen af disse har efter installation haft indbrud, siger dette noget om den præventive effekt, formentlig ikke men vi glæder os da på vores kunders vegne. Husker tidligere opgørelser fra G4S som formentlig er de eneste som er store nok til at have relevant statistisk materiale til rådighed, at deres kunder havde færre indbrud end landsgennemsnittet (hvor stor effekt kan jeg ikke huske).

Mvh

STBJ 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)