Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networker søges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender udemærket godt den tråd der og det var faktisk ham jeg omtalte før i forhold til succes. 

Herren som har skrevet det indlæg og jeg arbejder sammen i Lifewave og han er en af mine store forebilleder i forhold til Network Marketing

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Om tråden kom til at omhandle succes eller fiasko, bestemte I jo selv som debatører i jeres efterføælgende "bidrag"

Men af hensyn til trådstarter Jacob, så kom du bare mine dine didrag, som du jo også opfordret til.

Og med hensyn til fiaskoer og konkurs har jeg ikke bragt dette på banen. Det har du selv kun gjort.

Jeg tror du misforstår mig Ib.

Som jeg ser det, så handler Hans Peters tråd (den du linker til) om, at han har forsøgt sig med Network Marketing, men uden held. Er vi ikke enige om, at det er essensen af hans tråd?

Det jeg så mente var:

Prøv at forestille dig, at Hans Peters tråd havde handlet om et malerfirma, som han havde forsøgt at banke op - men efterfølgende måtte erkende, at det kunne han ikke få succes med.

Forestil dig så, at du skriver et indlæg, hvor du søger efter samarbejdspartnere til din malervirksomhed - hvorefter jeg så linker til Hans Peters indlæg. (der altså nu handler om en malervirksomhed uden succes).

Jeg kan bare ikke se, hvad det kan bruges til.

Du kan ikke blive motiveret eller inspireret af det - og det hjælper dig heller ikke med at finde samarbejdspartnere - så jeg kan bare ikke se ideen med linket - det var såmænd det eneste. Smile

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Jeg har jo læst masser af lange MLM tråde herinde, og "tendensen" masser af "skamrosning" uden realiteter.

Og dette er jeg helt enig med dig i, at det skal vi have luget ud i, men det synes jeg også vi er godt på vej med.

Det er i hvert fald efterhånden sjældent, at der kommer de helt vilde "bliv-rig-på-en-uge" MLM indlæg.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men kom du bar ud af busken Allan med dine OBJEKTIVE oplevelser.

Nu er jeg jo selv i et MLM firma, så jeg får jo svært ved at komme med OBJEKTIVE oplevelser. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er igang med, at starte et dansk MLM firma.

Vi går igang indenfor 1 mdr.

Vend tilbage i privaten, hvis du vil høre nærmere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Engros varer:

Hej

Jeg er igang med, at starte et dansk MLM firma.

Vi går igang indenfor 1 mdr.

Vend tilbage i privaten, hvis du vil høre nærmere.

Hej Engros varer
Nu er du ny herinde, så jeg ved ikke om du har fået læst nogle af de gamle tråde. Men det er utrolig dårlig stil at gå ind i andres tråde og forsøge at kapre folk som du gør her.
Desuden, så har der tidligere været voldsom kritik af hemmelige budskaber...Jeg er sikker på at der er mange amino'er der ville kunne løfte MLM generelt - så vidt jeg kunne forstå på et par deltagere i weekendens messe og som hørte foredrag, så er der vist efterhånden flere og flere dygtige succesfulde mennesker som taler positivt om denne forretningsform. Men DK er bare stadig i "udviklingsstadiet", der burde være flere der fik forretningsbrillerne på og kiggede noget mere klarsynet på potentialet i MLM generelt.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Martin Slot:

Men DK er bare stadig i "udviklingsstadiet", der burde være flere der fik forretningsbrillerne på og kiggede noget mere klarsynet på potentialet i MLM generelt.

Det er jeg meget enig i og har som du ved selv deltaget en hel del i debatten om dette med Network Marketing og jeg har samme opfattelse af, at der er røre i dammen om modellen og klart nok er der det potentialet er der og produkterne i de fleste tilfælde er meget kvalificerede.

Nu skal vi så blot have flere af de kvalificerede forhandlere med i arbejdet !

Jeg var forhindre i at deltage på messen, men du nævner foredrag der indikerede følgende:

"som hørte foredrag, så er der vist efterhånden flere og flere dygtige succesfulde mennesker som taler positivt om denne forretningsform"

Vil du kort nævne hvad dette omfattede?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Engros varer 

Jeg må støtte en af de tidligere debat oplæg om at det er dårlig stil at kapre andres/mit oplæg. 

Det er dårlig stil og disrespekt over for andre mennesker som prøver at skabe en virksomhed. Nu ødelægger du heldigvis ikke så meget eftersom at jeg har en ekstrem høj vækst i mit hierarki for tiden. Så der er du heldig, men jeg ville give dig et lille råd med på vejen. 

Lad vær med at gøre det igen. For det kommer til at skade din forretning i sidste ende. Jeg er da vært fald ikke interesseret i at høre mere om + samtidig er det oftest dumt at deltage i et MLM forretning som er ny startet  eftersom at den ikke har bevist at den kan klare diverse "børnesygdomme" endnu og derfor er det altid usikkert at gå i gang med noget nyt. 

Men lad vær med at reklamere på andres oplæg igen. Det ville du vært fald gøre klogt i hvis du ville have succes med din egen MLM forretning. 

Mvh. Jacob 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Nu skal vi så blot have flere af de kvalificerede forhandlere med i arbejdet !

Hvad er en kvalificeret forhandler ? 

Jeg tror du mener flere forhandlere som kan yde det der skal til for at få en god forretning. Men det betyder ikke du nødvendigvis skal finde en som tidligere har vist evner.

Jeg hørte Randy Gates fortælle om et par i Mexico som uden erfaring inden for mlm på meget kort tid fik banket en rigtig god forretning op. Ene og alene på troen på det vil lykkes. 

Uanset hvad man begynder på er troen på det lykkes den største forudsætning for at nå målet. Kunsten i denne forretning er simpelhen at finde den enkelte persons motivation. Finde det som fanger personens indre gnist. 

Nu så jeg lige lidt om 9/11 hvor der var en mand som bar en kvinde 60-70 etager ned. På vejen ned mødte de flere som var på vej op fordi vejen var spæret. Manden havde en overbevisning på at den eneste vej ud var ned. Han fandt en vej og kom ud sammen med kvinden. 

Hans motivation var overlevelse. Det var ikke fordi han var trænet til at redde mennesker eller var elite soldat. Han var ganske alm. kontor mand. 

Så i min verden er alle kvalificeret til mlm. bare de tror på det 100% og ikke stopper ved første forhindring.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Martin,

Nu skal vi så blot have flere af de kvalificerede forhandlere med i arbejdet !

Jeg var forhindre i at deltage på messen, men du nævner foredrag der indikerede følgende:

"som hørte foredrag, så er der vist efterhånden flere og flere dygtige succesfulde mennesker som taler positivt om denne forretningsform"

Vil du kort nævne hvad dette omfattede?

mvh

john sommer

Jeg hørte desværre ikke selv foredragene på iværk messen lørdag, men tidligere har vi jo set succesfulde folk som Clinton, Buffet, Trump, Kiyosaki og som sagt har jeg kun hørt det fra en anden der var til stede og jeg håber da andre der hørte Thorborg kan fortælle lidt. Men som jeg opfattede det, så var MLM/NM ikke nogen dårlig forretningsform, men DK havde ikke taget det til sig endnu. For mig viser det bare et gigantisk potentiale for flere firmaer.

Kvalificerede forhandlere...tja jeg vil nu nøjes med at sige at der skal flere ledere til folk der kan lede, vise og guide. Det kræver også at flere har iværksætter ånden, at man ikke opgiver bare den mindste modgang.

Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for dit svar, ok dem du nævner er kendte for mig og som du nævner så er det nok bare et spørgsmål om mere tid før flere i DK vil se mere på denne mulighed da der jo som du ved er en del indsigelser mod Network Marketing - som forretningsmodel. 

Du kender alle indsigelserne og det er ok, men der er stadig folk der vælger denne vej - og det undre jo ikke da du kommer igang for et meget lille beløb og helt uden finansiel risiko.

Network Marketing - anvender jo som du ved dette: "Anbefal dette til en og få en præmie" eller "Skaf en kunde og få...."

Det er jo det der er salgsmetoden i network marketing.

Måske der andre der læser med her og som har hørt derom på messefordragene på Aminotastic?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)