Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg skal ha testet min nye webportal igennem. Kan nogle seje tøzer hjælpe mig? :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Hvor er det stærkt at se at der er så mange seje tøser, som har taget springet til at være selvstændig! Jeg har desværre været for langsom med at opdage Amino, og kunnne helt sikkert godt have brugt det gode netværk herinde, da jeg skulle til at starte op. Men altså, nu er er jeg her og det er skønt.

Jeg er nu kommet så langt at jeg skal have testet mit site igennem. Det er et site for de kreative mennesker, som gerne vil vise deres arbejde frem. Det kan sammenlignes med et online galleri.

Og nu kommer jeg til min bøn: Er der nogle af jer som kunne have lyst til at hjælpe mig med testen? Det kommer til at foregå på dem måde at I vil få tildelt et fiktivt kreditkort nummer, og I skal så købe en pakke på mit site. Herefter giver i mig feedback på evt. problemer med sitet osv. Testen vil være i den kommende uge eller ugen efter.

Til dem som gerne vil hjælpe, vil der vente en lille chokolade som tak for jeres indsats.

Jeg håber at hører fra jer!

Mvh Jennifer Nielsen

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Det er jeg super glad for at høre:)

Er det muligt at du kan sende din mail til mig? Så vil jeg sende lidt info til dig næste uge. Når du så har testet siden kan du sende mig den adresse, hvor jeg kan sende godterne til:)

Min mail er jennifer@designerfeats.com

Mvh Jennifer

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Simone:)

Og i lige måde med din hjemmeside. Den er ret flot.

Den rammer rimelig godt.

Faktisk kan du måske bruge min webportal, når jeg åbner. Den er beregnet til alle kreative sjæle - og jeg går ud fra at du er dygtig til hår:) Der vil også være en gratis profil, hvor man kan have en del billeder liggende i et galleri. Sitet er internationalt og vil nå ud til mange mennesker og industrier. Det var lige en lang smøre, men du kan se det når du skal teste den.

Mange tak fordi du vil bruge 10 min. af din tid til det.

Jeg skriver i næste uge.

Mvh Jennifer

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne hjælpe - min mail er info@syddjurs.nu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Maibritt

Det er jeg rigtig glad for at høre. Det vil være en super hjælp!

Tak for din e-mailadresse og du vil høre fra mig i begyndelsen af næste uge. Testen er skulle have været ila. denne uge, men det er blevet en smule forsinket.

På forhånd tak

 Jennifer Nielsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)