Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Real Deal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har fysisk erfaring med franchise, ikke services over nettet.
alt har interresse.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg også meget høre om...

 
Især fra personer, som har med koncepter at gøre, som ikke handler med mad!
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaaa jeg har arbejdet med franchising i 15 år heraf 5 år som konsulent. Jeg har arbejdet med mange forskellige franchiskoncepter - både spiselige og ikke spiselige.

Mange hilsner
 
Bo Zoffmann
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad for nogen ikke spiselige?

er det noget du ville anbefale?
 
hvor meget overskud, ca ?
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte bare spiselig fordi der i det foregående indlæg blev spurgt til koncepter der ikke var om mad. Jeg har været ansvarlig for franchising hos McDonald''s.

Der kan ikke gives noget som helst svar på hvor maget overskud en franchise giver. Det er ligeså svært at svare på som det er at svare på hvor meget overskud giver det at være selvstændig. Overskudet afhænger primært af 3 ting. Dig, dig og dig resten er koncept etc.
 
Franchisekoncepter som på forhånd lover en vis omsætning eller et vist overskud kan du godt betragte som useriøse.
 
Mange hilsner
 
Bo
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
er du selv franchise tager?
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Både ja og Nej.

Jeg rådgiver indenfor franchising - dels rådgiver jeg franchisegivere med at designe deres koncepter og så rådgiver jeg franchisetagere med deres beslutninger.
 
Jeg har så selv rettighederne til et Australsk chokolade koncept, og på den måde er jeg en slags franchisetager.
 
Mange hilsener
 
Bo
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et par ledige franchise distrikter indenfor rådgivning til boligejere. Det kræver ikke den helt store kapital, ( 50.000 til 100.000 ) da vi fokusere mere på engagement. Men jeg ved ikke rigtigt om det er det du vil vide, eller det er mere generelle oplysninger om franchise!

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 33
Fra  D.S.Retail Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har haft en butik på franchise basis i nogle år. Og jeg kan kun sige at i vores kæde er der stor forskel på hvor meget folk tjener. Jeg har tjent godt. Og det er der en del der gør. Men det er også meget op til hver enkelt. lige som alm. selvstændige. jo mere du ligger i det jo mere tjener du. Min søster, svoger, bror og min mor er alle selvstændige. En af dem med franchise og de 3 andre bare for dem selv. Og vi tjener alle efter arbejdsindsats. Der er selvfølgelig en stor fordel ved at være alm. sælvstændig, da du har en anden mulighed for at udvide.

 

Dino

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)