DANKORT-TERMINAL HJÆLP! |
Prøv 7 8 9 0 (standard på mange terminaler)
Ellers er der ikke andet gøre end at ringe til pbs på 44 89 27 27
DANKORT-TERMINAL HJÆLP! |
Prøv 7 8 9 0 (standard på mange terminaler) Ellers er der ikke andet gøre end at ringe til pbs på 44 89 27 27 |
Det er kun Nets der kan få den i gang igen. Servicekoden ændres hver dag, og det er kun terminnalleverandører der har adgang til den. At terminalen skriver ejerskifte skyldes sandsynligvis at I har ændret nogle oplysninger på jeres eksisterende indløsningsaftale, og når disse træder i kraft, betragtes det som et ejerskifte. At det så oftest sker på de mest håbløse tidspunkter, er en anden sag :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Tak for jeres input. Desværre virkede 7890 ikke. |
Mig bekendt er det kun Nets der yder døgnsupport. Men det undrer mig at de ikke kunne hjælpe, for koden er ikke mere "hemmelig" end at det er en standard der bruges på tværs af terminalleverandører, med en biorytme der skifter hver 10. dag. Hvis du oplever det igen, så prøv deres Forretningsservice på 44892400. Det er dem jeg har brugt når jeg har haft de problemer i weekenderne og aften/nattetimerne. Og de har aldrig svigtet. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Mystisk...? Nets kunne bekræfte, at alt var sat rigtigt op omkring bank mv., men da terminalerne var lejet af dk.online kunne de ikke give yderligere support. Og det var desværre ikke tilstrækkeligt til at få dankortterminalerne til at fungere. Mit opråb her på Amino har givet henvendelser fra flere udbydere af terminaler, der lejer ud på weekendbasis med 24timers support. Til næste Sjællandsbazar i april vil vi helt sikkert benytte os af en af disse Amino'er De bedste hilsner Lotte |