Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst mulig profit på 50.000kr

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

50.000 er jo faktisk en slat penge, hvis du køber et eller andet småt.

Problemstillingen er, at du ikke kan hente ting fra Kina pga. af tiden.

Du kunne faktisk indkøbe til firmagaver. De fleste virksomheder overvejere allerede nu hvordan de vil købe og hvad :). De fleste virksomheder bruger jo over 300 kr. pr. gave, så der kunne du måske lave nogle gode handler ?

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Med firmagaver, hvad tænker du så på :)?

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

det er jo din opgave at finde dem :-)

Jamen nogle gange kan man lave 100 % afkast på én dag, eller tabe alle pengene på én dag. Så der er store muligheder og risici.

Køb et vareparti af mit firma der sælger varepartier, og sælg det så til julehandlen :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle virksomheder skal jo til at give deres medarbejdere julegaver :).

Det er meget populært at samle en masse ting i en kurv. Vi plejer at få en eller anden designer ting og en masse vin og chokolade :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop aktier pt ! Hvis du skal så køb Xact Bear.. ved godt det er pessimistisk, men tendensen er desværre nedaf pt.

Du ku også smide lidt på guld og være med de næste par uger opaf :) den boble skal du bare passe på ikke springer i den nærmeste fremtid :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger en designer ting, hvad kunne det så være?

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Vilondo.com Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Joker:
Du ku også smide lidt på guld og være med de næste par uger opaf :) den boble skal du bare passe på ikke springer i den nærmeste fremtid :)

Guld er langt fra at være en boble. De der hævder det, har set at guld og sølv er steget markant de sidste ti år og tænker det kan ikke blive ved med at fortsætte – mange af de der råber boble gjorde det også for tre år siden og vil formentligt også gøre det to år fremme i tiden, så på et eller andet tidspunkt skal de nok få ret, da guld naturligvis ikke vil stige for evigt og på et eller andet tidspunkt vil ende i en boble. Det punkt er vi dog meget langt fra endnu.

Fakta er at de underliggende faktorer, der driver guldprisen opad aldrig har været stærkere end nu. Tilliden til diverse nationale valutaer er i bund, da inflationen i mange lande overgår hvad du kan få forrentet dine penge til. Det vil sige, at skulle det lykkes dig at finde et sted, hvor du sikkert kan opbevare dine penge (vi vil helt sikkert se europæiske og amerikanske banker går nedenom og hjem de kommende år og de tidligere, så sikre statsobligationer er langt fra så sikre som de har været for flere landes vedkommende), vil dine penge stadig miste værdi, da fødevarer med mere vil stige langt mere end dine penge bliver forrentet. Den tendens vil kun blive større i takt med at Europa og USA forsøger at sparke gang i økonomien ved at sende flere penge i omløb (normalt ville man sænke renten, men det våben er allerede brugt, da renten er tæt på nul)og derved udvande penges værdi yderligere. Formentligt vil USA’s federal reserve inden for de kommende måneder lancere en tredje runde af Quantitative Easings (QE 3), som reelt svarer til at starte seddelpressen og pumpe nye penge ud i økonomien.

Jeg har p.t. selv cirka 90% af mine midler i fysisk guld og sølv og en lille smule i guldmineaktier og der bliver et godt stykke tid endnu, så med mindre de 50.000 kr. skal ud og arbejde mere aktivt, ville jeg placere mine penge i fysisk guld eller sølv. Jeg synes i hvert fald man bør gøre sig selv den tjeneste at bruge et par timer på at sætte sig ind i hvad der driver priserne på ædelmetallerne opad – jeg er overbevidst om at det vil være tid der er givet godt ud:)

Et sted at starte er denne her video med Mike Maloney – en af de allerskarpeste når det kommet til investering i ædelmetaller. Præsentationen er måske lidt amerikansk i sin fremstilling, men ikke desto mindre er den meget informativ og relativ let forståelig:

http://www.guldforum.dk/alt-du-bor-vide-om-investering-i-guld-og-aedelmetaller.html

Det var ikke for at være efter dig Joker, jeg så også godt din smiley:), men jeg er inderligt overbevidst om at guld vil være en meget, meget fornuftig investering de kommende år, hvor vi hele verden vil kæmpe med store økonomiske udfordringer, så håber at få så mange med på vognen mens tid er.

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Tjek denne racerkører ud! http://nicolajjacobsen.dk/ 

Her er hans brochure: http://nicolajjacobsen.dk/wp-content/uploads/2011/09/Sponsorpakker-NJ.pdf 

Det kan der komme mange fede oplevelser ud af! Vi har oprettet opslag her på Amino for at få ham ud at køre, uden vi har fundet budgettet til det, men ingen siger I skal bruge alle 50.000! 

Skriv lige i indbakken til mig hvis du synes det kunne være interessant :)

Mvh Sara

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløjsa, hvad valgte du at bruge dine 50.000 på?

Sidder lige og tjekker aktiekursen fra dengang var den på ca 41, idag ca 51. Lyder det ikke som et meget behageligt afkast... ;)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sara Rasmussen:

Tjek denne racerkører ud! http://nicolajjacobsen.dk/ 

Her er hans brochure: http://nicolajjacobsen.dk/wp-content/uploads/2011/09/Sponsorpakker-NJ.pdf 

Det kan der komme mange fede oplevelser ud af! Vi har oprettet opslag her på Amino for at få ham ud at køre, uden vi har fundet budgettet til det, men ingen siger I skal bruge alle 50.000! 

Skriv lige i indbakken til mig hvis du synes det kunne være interessant :)

Mvh Sara

det er jo ikke en investringen ? som kan vokse på 3måneder....

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)