Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til spørgeskema.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har udarbejdet dette spørgeskema med henblik på at vide lidt mere om folks forbrugsvaner. Jeg vil sætte stor pris på hvis du vil bruge 2 minutters tid på lige at svare på det:)

http://www.surveymonkey.com/s/28LS8PS

Hvis der er nogen der har gode ideer til hvor jeg kan poste linket, for at få flere svar, skriv endelig:)

Mvh. Rasmus Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Done! :)

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgeskemaet besvaret, og så tillader jeg mig også lige at komme med lidt (forhåbentligt) konstruktive kommentarer.

Du skriver indledningsvist i spørgeskemaet: "Kort sagt skal denne undersøgelse give os et mere klart billed på jer unges forbrugsvaner(primært internethandel)!", og når man kommer ned i spørgeskemaets første spørgsmål, skal man så svare på hvilken aldersgruppe man er i. Uden intention om at fornærme nogen, så kan man vist godt tillade sig at sige, at det nok ikke er alle de angivne aldersgrupper man kan tillade sig at definere som "jer unge" Smile

Af hensyn til at lette databehandlingen for dig, så kunne det være en idé allerede inden en respondent giver sig til at besvare spørgeskemaet klart at angive hvis du kun har tænkt dig at gøre brug af et aldersmæssigt afgrænset segment - så slipper du for at skulle frasortere en (potentielt) stor mængde data.

Ad. spg. 3:
Anses mad som værende et forbrugsgode, er det tiltænkt at det skal opfattes som en fast udgift?

Ad. spg. 5:
Du kunne overveje at gøre brug af intervaller frem for de "skarpe" procenter du har gjort brug af. Hvor skal jeg f.eks. sætte kryds, hvis den andel af tøj jeg køber ligger mellem 20 og 30 %. En anden mulighed var at bruge relative intervaller frem for de absolutte, om end det godt kan være noget mere kompliceret at lave statistik på.

Ad. spg. 6:
Er det maksimalt 2 hakker der sættes, eller er spørgeskemaet defineret sådan at man skal sætte 2 hakker for at besvarelsen accepteres.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tak for dit svar og tak for de konstruktive kommentarer.

Når man sidder med det kan det godt være svært at kigge på det fra et lidt større perspektiv og det er derfor dejligt med noget man kan arbejde videre med.

Dine kommentarer er hermed taget til efterretning.

Mvh. Rasmus

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den klaret....

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alders opdelingen går lidt galt i byen 15-20 og 20-25? :-)

Men den er klaret!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed besvaret Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du også svar herfra :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker og bukker:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)