Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check af min webshop ? Nogen der gider gøre mig en tjeneste :0)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, efter dine fine kommentarer til forbedring af min webshop har jeg tænkt og tænkt. Du skriver at 40% smutter indenfor 30 sekunder, og jeg har gravet og gravet i mine statistikker. Sagen er at jeg har sindssygt mange webcrawlers på mit site hver eneste dag, og de laver kun én indgang hver såvidt jeg kan se. Det er bl.a. google, men også mange andre search engines der drøner igennem. Jeg oplever at når jeg opdaterer noget, så er det oftest på Google allerede 3-4 dage efter. Så mon ikke det er derfor statistikken ser ud som den gør ??
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 19:16:15 Forfatter: Charlotte - DogCity.dk Martin, efter dine fine kommentarer til forbedring af min webshop har jeg tænkt og tænkt. Du skriver at 40% smutter indenfor 30 sekunder, og jeg har gravet og gravet i mine statistikker. Sagen er at jeg har sindssygt mange webcrawlers på mit site hver eneste dag, og de laver kun én indgang hver såvidt jeg kan se. Det er bl.a. google, men også mange andre search engines der drøner igennem. Jeg oplever at når jeg opdaterer noget, så er det oftest på Google allerede 3-4 dage efter. Så mon ikke det er derfor statistikken ser ud som den gør ??

 

Hej Charlotte

 

Google tæller ikke med i den statestik, og selv hvis den gjorde, har den samme IP, hvilket betyder at den kun vil blive talt engang. Men nu er der jo også mange, som bare surfer rundt på internettet og zapper gennem siderne.

 

Men ellers et godt råd til at optimere din webshop, er at kigge på amerikanske webshops som sælger det samme som dig, og se hvordan de gør, det er ofte en meget god inspirations kilde, dermed ikke sagt at du skal kopire en udenlandsk side, men brug det som inspiration.

 

Måske skulle du også kigge lidt på hvad der gør, at dem som bruger 5 min. på din side vælger ikke at købe, kig i din statestik inde i openbizbox hvor de hopper fra. Hvis de gør det de samme steder, er der jo noget du skal have kigget på.

 

PS. Jeg kan se du har fået sat kode på statestikken nu

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Ok, men inktomisearch.com kommer ikke ind med samme ip. Det er en forskellig IP hver gang, og den ser jeg flere gange om dagen. Så jeg tror den tynger statistikken meget. Kan man si den fra et sted ?

 

Jeg vil kigge lidt på de amerikanske shops. Tak for tippet.

 

Ellers har jeg rettet en del i shoppen udfra dine råd. Men da jeg kører openbizbox 3, så er det ikke alt jeg kan gøre af det du skrev.

 

Ja, har fået sat pw på statistikken. Det havde min udbyder lige GLEMT. ØV. Og jeg kan jo se mine konkurrenter har lås på, og så vil jeg osse

 

Jeg har set at Google Analytics er guf og desuden er der kommet et nyt værktøj hvor man kan teste sin markedsføring. Det ser spændende ud.

 

Hilsner

Charlotte

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja nu havde jeg lige skrevet et meget langt indlæg til dig, men da jeg så skulle submit gik der noget galt og det hele forsvandt.. dejligt, så derfor bliver det kort denne gang gider simpelthen ikke bruge 15 min igen på at skrive det samme.

 

Ok, men inktomisearch.com kommer ikke ind med samme ip. Det er en forskellig IP hver gang, og den ser jeg flere gange om dagen. Så jeg tror den tynger statistikken meget. Kan man si den fra et sted

 

Den tæller heller ikke med, i din statestik er der noget som hedder ikke set trafik og noget som hedder set trafik, du kan se det helt oppe for oven, og der kan du se at ikke set trafik = robotter ikke tæller med i besøgende men derimod kun giver hits.. men disse tæller heller ikke med...

 

jeg syntes også du skal tænkte mere på hvad det er som gør at dem som bruger 5 min. på din side vælger ikke at købe, kig i din statestik inde i openbizbox hvor de hopper fra. Hvis de gør det de samme steder, er der jo noget du skal have kigget på. (jeg ved godt det er noget hø at kigge på fordi robotter tælles med der) men jeg skal nok lige kigge efter et andet program du kan bruge dertil..

 

Så skrev jeg meget mere med gider virkelig ikke skrive det igen lige nu. pisse træls er det når sådan noget sker. aaar

 

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

 

Det er sgu da for surt. Forstår godt du knurrer.

Men tak fordi du tager dig tiden til at skrive. Det er jeg meget glad for, og du har mange guldkorn.

Der må være forskel på statistikkerne i openbizbox 3, statistikmodulet og så på f.eks. Google Adwords, så jeg må nok sætte mig noget mere ind i hvordan de enkelte tæller op.

 

Jeg har allerede lavet en hel del forbedringer, så nu må jeg nok hellere vente lidt og se hvordan de bliver modtaget.


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)