Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reservedele til iPhone taget af skat som kopivare

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan starte en reperations shop for iPhone og div.

Men er løbet ind i det problem at skat har taget mine reservedele fra kina med den begrundelse de mener det er kopivare.

Jeg har gjort meget ud af at købe så originalt som muligt og ved man IKKE kan købe samme sted som Apple får dem lavet. Hvad gør andre som har shop med reservedele her hjemme????

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fog:
Jeg har gjort meget ud af at købe så originalt som muligt og ved man IKKE kan købe samme sted som Apple får dem lavet.

 

Hvordan kan du så påstå at de er Originale? udfra det du skriver er der jo tale om kopiervare. 

SKAT tilbageholder jo kun dine vare såfremt de har en begrundet mistanke om forfalskning / kopi vare.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok synd og uretfærdigt Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske vi skulle oprette et sted hvor vi kan samle alle disse indlæg omkring import og salg af kopivare. Synes der har været en del på det sidste.

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi du IKKE kan købe orginale

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktiv så hold din kæft

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke svaret på dit spørgsmål, men tillader mig alligevel at kommentere på din kommentar.

Husk på at alle på Amino er en potentiel samarbejdspartner for dig og din forretning, og at bede folk om at holde sin kæft, ligegyldigt hvor latterligt deres indlæg har så været, vil på ingen måde reklamere positivt for dig eller din forretning.

Dog vil jeg stadig ønske dig held og lykke med problemstillingen, der er sikkert nogle der kan svare konstruktivt på dit spørgsmål.

Mvh Mike Jensen

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ekspert, men når det netop drejer sig om reservedele, så findes der vel lovlige originale dele og lovlige uoriginale dele, ligesom det kendes fra autoreservedele.

Så længe produkterne ikke er mærket med varemærke (hvilket originale reservedele oftest ikke er), vil jeg ikke mene at skat har en særlig holdbar sag.  At delene ligner de orignale er jo en selvfølge ellers vil de ikke passe til produktet.

Problemet opstår hvis du markedsfører og sælger det som originale dele, men det viser sig at være uoriginale dele.

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er heller ikke Skat har en sag her, vil det sige jeg ikke må importere/købe et uroginalt udstødning til min Rover, det er jo en kopi.  Det samme med reservedele til et Apple produkt, nej de er ikke lavet af Appel selv men jeg mener det er fuldt lovligt, tror bare Skat ikke har styr på det selv.

Held og lykke med :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan heller ikke forstå det da jeg kan købe de samme dele og dem der er ringere på

mytrendyphone.dk. Det er til grin

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)