Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mannequiner søges...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler ca. 9-10 dame mannequiner - med eller uden hoved, samt halv torsoer m. arme ca. 4 stk. Evt. fra restlager eller ophør af butik. Nogen der ligger inde med nogen til en god pris, eller kender nogen der gør? Skal bruge dem senest 1. oktober.

Mvh.
Den Selvstændige

Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har 10 stk flotte giner pris 2000 kr !!!Cool

email mig hvis billedet ønskes !!

by - Esbjerg mvh jacob

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail...

Jeg er på jagt efter mannequiner med arme og ben, og måske hoved... Så hvis det er giner uden arme og ben, så har det desværre ingen interesse!

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en stk manneguin Hindgavl model dame hel krop.

Beliggen i Nordsjælland alternativt i København kan aftales.

Hilsen

Søren Nygaard

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for din henvendelse... Jeg har fået et super godt tilbud hos et inventarfirma, så jeg er godt dækket ind nu!

Ellers tak for tilbuddet:o)

Mvh.
Charlotte

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Den Selvstændige

Har du fundet dine mannequiner? Ellers er du meget velkommen til at besøge os på www.Manneking.dk eller ringe på tlf. 3028 5979.

Vi har et stort udvalg af mannequiner i forskellige kategorier: Naturalistiske med hoved, makeup og øjenvipper, abstrakte i højglans i sort og hvid og hovedløse i hvid.

Vores priser er blandt markedets billigste - fra 597,- for en hovedløs torso til 1.997,- for vores luksuskvalitets, meget naturtro kvindemannequin med de flotteste poseringer og detaljer.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogle som har brug for mannequiner samt butiksinventar er I meget velkommen til at kontakte European Mannequins & Shop. telefon: 70 25 25 85. Du kan også finde inspiration på vores hjemmeside:  www.europeanmannequins.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)