Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Simpelt eksempel er tekstfeltet, vi i første omgang lavede en hvid ramme udenom, så det kunne skille sig ud af baggrundsfarven.. Det ville du jo heller ikke have, Bacardil... Så det lavede vi også om... Siden er designet 100% efter dine egne ønsker og uden nogen mulighed for at vi kunne præge det med vores ideer... Jeg vil ikke hæfte for Bacardil's dårlige smag... Her er nogle referencer, hvor vi har haft mulighed for at præge med vores ideer...


www.atakos.com
http://www.atakos.com/deniz/
www.hergece.com
www.discoverwellness.dk/
www.sultanagency.com (Tager lidt tid at loade)
www.brandsint.com
www.andersk.com
www.stressterapi.dk
www.frienddream.com
www.mosaiksalon.dk
www.bannersalg.dk

www.ilanagel.com


Det er dem jeg lige kan komme på nu... Selvfølgelig er der nogle der ikke kan lide vores stil... fair nok... Men nogle kan... Og det er de kunder vi arbejder med... Og kundens ønsker udfører vi, SELVOM vi ikke synes det bliver kønt.



 



 



William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld jeg bryder ind, men kunne i ikke tage jeres lille debat indbyrdes - så i ikke smadrer tråden helt?

"Jeg har nu valgt en designer, blandt dem der har meldt sig.", som Morten selv siger. ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at du er ekspert i at give kunden skylden og virke som om, at I ved alt. Om det er tilfældet skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke vil være så personlig som du er, da det jo er svært eftersom at du ikke kender mig.


Dog vil jeg sige, at når man ser på dine indlæg her på amino, så har jeg mine ideer, men det er så igen en personlig sag som jeg holder for mig selv.


Jeg kan henvise til flere webdesignere der kan lave HTML i samme gode kvalitet som flash, altså naturligvis med de begrænsninger som der er, men stadigvæk flottere end det I har lavet. Det er korrekt at jeg kom med mine foreslag, men jeg har på intet tidspunkt afvist jeres ideer, men det var en ren regnbue I have gang i med 3-5 farver på forsiden m.v.



Er dog ude på søen nu, så det går for langsomt til, at jeg vil bruge yderligere tid på denne sag, men hvis du vil forhindre folk i at tjene penge på mig, så held og lykke.



Jeg vil dog forsat give folk informationer om min oplevelse med Jer og den kan ikke ændres. Så for 6 menu punkter kunne du måske have fået en tilfreds kunde, men så må du leve med en utilfreds der giver sin mening.



Jeg er mere af den type, at hvis en kunde er utilfreds, så kan de altid gøres tilfredse - Det er kun et spørgsmål om vilje og dårlig reklame er ofte mere til gene for sælger end køber.



Ikke flere indlæg fra mig i denne tråd, men du kan altid kontakte mig, hvis du vil køre yderligere dialog.


Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-04-2007 20:25:54
Forfatter: bacardil


Ikke flere indlæg fra mig i denne tråd, men du kan altid kontakte mig, hvis du vil køre yderligere dialog.




Det var da kedeligt det var ellers en meget sjov diskussion.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, øv...... VI VIL SE BLOD!!!!
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)