Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Copenhagen Advertising ApS eller 3C Ads A/S?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Kajojeba:

Efter et år, er jeg nu blevet stævnet i fogedretten af Copenhagen Advertising, som mener at jeg skylder dem penge.

I mellemtiden har jeg intet hørt fra 3C Ads., Copenhagen Advertising eller kurator.

Jeg er åbenbart en af de kunder der blev "overtaget", men ikke fik besked. Jeg er da meget interesseret i at vide om jeg er den eneste i den situation og hvad mine muligheder er jfr. denne tråd.

Jeg må indrømme, at ovenstående lyder mærkeligt. Jeg vil opfordre dig kraftigt til at tage kontakt til mig hurtigst muligt, så vi kan kaste lys over sagen - 70 26 11 40

De bedste hilsner

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jakob,

Jakob Jensen:
Jeg kan som bonus-info fortælle, at alle kunder har krav på forskellige oplysninger om deres kampagne fra deres AdWords-bureau, hvis  bureauet er certificeret - oplysninger, det efter min erfaring kan være svært som lægmand at hive ud af sit bureau.

Jeg vil blot lige understrege, at vi ud over at være certificerede også har bestået Googles "third pary audit", der godkender, at vi opfylder Googles krav omkring gennemsigtighed. Som jeg har understreget flere gange er dokumentation nøgleordet i vores tilgang til AdWords. 

Jeg skal i den forbindelse lige minde dig om, at Google også kræver, at du synligt på din hjemmeside linker til dette dokument, der informerer dine kunder om, hvad de bør kræve af deres AdWordsudbyder, http://www.google.com/intl/da/adwords/thirdpartypartners/

De bedste hilsner

Mads Læsø Christensen 

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stakkels dig Mads.. :-)

Er der nogle som har erfaringer med Copenhagen Advertising ApS?

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Stakkels dig Mads.. :-)

Mads gør det også svært for sig selv.

Ninaf spørger:

"Vil det sige, at utilfredse kunder hos det tidligere 3C Ads, kan få rettet op på en dårlig oplevelse, ved at gå i dialog med Copenhagen Advertising? Laver i så arbejdet om?"

Mads svarer:

"Vi er naturligvis klar til at gå i dialog med en hvilken som helst virksomhed omkring at skabe resultater online. Igen kan jeg kun beklage over for enhver, der ikke har været tilfreds som kunde i 3C Ads og understrege, at vi i Copenhagen Advertising kun er interesserede i at lave online-løsninger, der hjælper vores kunder med at nå deres forretningsmål."

og

"Jeg mener konstruktiv dialog. Lad os antage, at en kunde i 3C Ads fx engang har købt AdWords for 20.000 og fået opfyldt de kontraktlige aftalevilkår med 3C Ads, men måske været utilfreds med resultatet. Så kan den pågældende kunde naturligvis ikke flere år efter ringe til Copenhagen Advertising med en forventning om, at vi vil levere ham/hende for 20.000 kr. gratis AdWords. Dette må være indlysende. Til gengæld er det dog lige så åbenlyst, at vi gerne vil bevise over for gamle 3C Ads-kunder og enhver, der måtte være skeptisk, at vi leverer AdWords (og mange andre online ydelser) baseret på gennemsigtighed og dokumentation, designet med konverteringer for øje og leveret til konkurrencedygtig pris."

... men kunne også slet og ret have svaret:

"Nej, vi laver selvfølgelig ikke arbejdet om, men vi vil meget gerne vise vores værd ved at indgå en ny aftale."

Ninaf spørger også:

"Jeg kom til at tænke på om kunderne blev informeret om konkursen? Både dem, der blev overtaget af Copenhagen Advertising A/S og de de blev tilbage."

Mads svarer:

"De kunder, vi overtog fra 3C Ads konkursbo, blev naturligvis informeret om overtagelsen - og at denne ikke ville have nogle økonomiske konsekvenser for dem - i og med at vi valgte af opfylde de aftaler, kunderne havde indgået med 3C Ads."

og

"Det er ikke et rungende ja. Som jeg tidligere har forklaret købte vi rettighederne til 3C's kundebase af konkursboets kurator - Nicolai Dyhr fra Horten advokater. Når man køber rettighederne, køber man IKKE forpligtelsen. Ikke desto mindre valgte vi at overtage og opfylde langt størstedelen af de aktive kundeaftaler, der var lavet i 3C Ads og dermed også udgifterne til fx indkøb af Google AdWords. Desværre var der et antal usunde kunderelationer i 3C Ads, som vi måtte opgive at overtage. Informationen omkring konkursen har i disse tilfælde været kurators opgave.

Hvis der imod forventning skulle findes gamle 3C Ads-kunder som ikke er orienteret om 3C Ads konkurs for 1 år siden, vil jeg klart anbefale, at de kontakter Horten Advokater."

Et lidt klarere svar ville have været:

"Nej, vi informerede selvfølgelig kun de kunder, vi overtog, og vi overtog selvfølgelig kun de profitable kunder."

Jeg prøver sådan set bare på at finde ud af, om Copenhagen Advertising arbejder ud fra nogle helt andre principper end 3C Ads - hvilket jeg håber - men det er unægteligt lidt svært, når vi i den grad bliver bombarderet med varm luft fra Mads' side.

Derfor en opfordring til dig, Mads: Hvis du ikke har noget at skjule - og jeg har heldigvis ikke grund til at tro andet på nuværende tidspunkt - så bare svar kort og klart på de spørgsmål, du bliver stillet. Der vil naturligvis qua jeres firmahistorik være en del kritiske af slagsen, men du har gjort et rigtig godt indtryk bare ved at stille dig op som skydeskive. Du kan sagtens sige tingene, som de er, uden at miste kredit hverken som person eller som virksomhed.

Det vil gøre tingene meget nemmere for alle parter og vil højne den troværdighed, du allerede har skabt dig ved at deltage i tråden.

Copenhagen Advertising A/S:
Jeg skal i den forbindelse lige minde dig om, at Google også kræver, at du synligt på din hjemmeside linker til dette dokument, der informerer dine kunder om, hvad de bør kræve af deres AdWordsudbyder, http://www.google.com/intl/da/adwords/thirdpartypartners/

Tak! Det er nu tilføjet.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, helt sikkert, må bare ikke være sjov at stå i så stærk modvind. :-)

Men kender ikke til sagen, så vil ikke blande mig i det.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jakob, 

Tak for dine kommentarer omkring mine retoriske evner. Du har da ret i, at jeg godt bare kunne have svaret ja eller nej. Men jeg synes det er på sin plads også at forklare lidt om, hvordan det fungerer, når man køber aktiver ud af et konkursbo. Jeg beklager, hvis du eller andre ser mine svar som "varm luft". Men du har da selv været i stand til at hive essens ud af mine svar, så jeg håber også Ninaf og andre har været i stand til at gøre det samme.

Man lad mig lige en sidste gang slå fast: Jeg kan desværre ikke lave om på, at nogle har fået dårlige oplevelser i 3C Ads. Men jeg kan til gengæld opfordre til, hvis der er nogle, der føler, at de ikke får tilstrækkeligt ud af deres samarbejde med Copenhagen Advertising A/S, at de kontakter mig eller mine kolleger hurtigst muligt. Vi kan godt tåle kritik - og vil arbejde hårdt for at gøre den til skamme.

De bedste hilsner

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S 

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

Jeg kan genkende rigtig meget af de problemer andre har haft med 3C-Ads og senere Copenhagen Advertising.

For mit vedkommende endte det i reten. Jeg har brugt utrolig megen tid og tabt mange penge på 3C-ads / Copenhagen Advertising og har i mine næsten 20 år som selvstændig aldrig været ude for noget lignende...

Seneste er at Copenhagen Advertising nu via Paragraph forlanger de selvsamme penge som de blev DØMT til at jeg ikke skulle betale for et år siden ("naturligvis plus renter, gebyrer osv osv) betalt med 7 dages varsel...

I konsekvens heraf har jeg netop anmeldt Paragraph til Advokatnævnet, da de ikke kan være uvidende om Copenhagen Advertisings forretningsmetoder.

Jeg arbejder pt på at offentliggøre dokumenterne fra retsagen så andre kan tage stilling til det. Interesserede kan hanvende sig via dette forum.

Det er mig en gåde at et ellers velrenommeret firma som Google vil associeres med forretningsmetoder som dem jeg har oplevet!

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Selvfølgelig vil google ikke associeres med dette firma?

Jeg går ud fra at vi skal forstå dit indlæg således at du påstår at de snylter på googles navn & varemærke?

Faktisk meget sjovt du skriver i denne tråd, som Martin muligvis bliver nødt til at slette når han ser dit indlæg og at den er blusset op, da han kan risikere at blive stillet til ansvar for dine injurier.

Hvis du vil postulere yderligere og svine firmaet til uden dokumentation, hvorfor så ikke bruge Trustpilot - det er skabt med bl.a. dette formål for øje.

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Goddag Jørgen,

3C-Ads/Copenhagen Advertising sælger jo Google adwords kampagner og reklamerede (har faktisk ikke kontrolleret om de stadig er) med at de er en slags certificeret google partner. Derfor må man nødvendigvis associere Google selv med firmaet, jeg mener bestemt ikke at de "snylter", de er samarbejdspartnere.

Jeg mener bestemt ikke jeg kommer med injurier, jeg har ret til at udtrykke min personlige mening, og har ifølge min advokat ret til at offentliggøre alle dokumenter osv. i sagen. Trustpilot er en udmærket idé, du har dog åbenbart ikke gjort dig den ulejlighed at kigge der selv inden du fór i blækhuset!

Jeg tilbyder jo dokumentation - så at kalde mit indlæg for postulater og tilsvining.. Det må stå for din egen regning!

Dette forum er for os selvstændige iværksættere og skabt til at udveksle erfaringer. Når en Amino bruger spørger åbent om andre Aminoers erfaringer med netop dette firma, så må man jo fortælle hvad egne erfaringer er - og mit indlæg forklarer forhåbentlig kortfattet hvad mine personlige erfaringer er - og de ligger på linje med andres erfaringer har jeg noteret mig.

Mvh

B

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ninaf:
Kan du anbefale dem?

Nej

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)