Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare halvt så meget hjælp som dulleshoppen tak :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Læste lige en del af den debat der var omkring "dulleshoppen.dk" og hold da op der var mange gode råd i den lange debat. Kunne jeg bare få halvt så mange råd ville det være skønt :) Så er der nogle der vil kigge kritisk på www.karmakonfetti.dk, og give lidt feedback vil jeg nu være meget taknemlig for det.

Mvh Morten

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt ligesom at træde ind i et rodet børneværelse.

Der er behov for at få styr på den visuelle opbygning.

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere kasse inddeling eller hvad mener du, mindre billeder eller mere tekst???

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale dig at få rettet op på dine,
produkt billeder.

Alt for mange størrelser og stilarter, nogen er flotte andre
ligner noget fra den blå avis taget med en telefon.

 

Mvh Martin

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har flyttet dit indlæg fra "amino-support" til "Giv mig feedback på mit website/webshop".

Stor hilsen
/Brian

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bliver meget forvirret når jeg går ind på siden - hele oversigten over hvilke mærker der forhandles er mine øjne gjort vigtigere end de produkter du sælger - jeg ser en masse billeder men ingen varer - varerne skal jeg lede efter - og det tror jeg ikke jeg har tålmodighed til :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ginnerskov.


Hvis vi starter med det overordnede, ville det glæde et hjerte som mit, hvis der kunne komme lidt styr på inddelingen af hjemmesiden, f.eks ved hjælp af kasser eller lign. Lige nu tog det mit øje nogle kostbare sekunder at lokalisere hvor indholdet rent faktisk var, og det er ikke godt :)

Udover det, er der alt flueknepperiet. Jeg synes det er fedt, med jeres ultra simple menu, men tror det ville være fedt, hvis man kunne gøre den bare en smule avanceret og sætte en underlinje på, når man tager musen over den, så din bruger er sikker på han nu trykker rigtigt når han trykker.

Nogle af dine billeder på siden ser en smule, stretchy ud. kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvorvidt det er meningen eller ej. :)

På jeres "Facebook" side, synes jeg godt man kunne arbejde lidt med, at det ikke blot var et barn der stod og manglede sine ben. Det er forholdsvist enkelt og billigt at lave et stykke sammenkoblet grafik med en dreng og et facebook logo og få det til at se overbevisende ud.  Lige nu synes jeg det ser lidt rodet ud.

Ellers rigtig godt arbejde, og fortsat held og lykke med det.

Mvh

Jonas Michaelsen

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som de andre oplever jeg osse førstehåndsindtrykket  lidt rodet.

Jeg ville have samlet logoet, navnet og kurven i en lavere topbjælke og så lavet et område derunder til nogle fokus produkter (nyheder, speciel tilbud).

Jeg ville bruge tid på at lave mine egne produktbilleder for at få et ens artet udtryk.

Der skal være en mulighed for at vælge størrelser. Jeg kunne ikke finde størrelserne for "grå sweatshirt med pufærmer fra the brand" på trods af at der står den er i 4 forskellige størrelser.

Jeg kan godt li det enkle udtryk med hvid baggrund og ingen skillelinier og intet tapet, men når siden ikke er mere stuktureret er det en smule med til at forstærke det rodede indtryk.

Jeg kan godt li købsknappen som ikke er svær at finde

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super, vi begynder med en oprydning, der efter må stille og roligt tage fat i det arbejde med billederne, det er en ordentlig bunke at gå i gang med når man overtager en shop med eksisterende varer og billeder, og der efter skal ensarte det hele. Men det er fedt med alle de svar allerede. Det var da "u"heldigt at det lige var grå sweatshirt med pufærmer du gik ind under. Det er rettet nu, den var lige smuttet :)

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Jeg bliver meget forvirret når jeg går ind på siden - hele oversigten over hvilke mærker der forhandles er mine øjne gjort vigtigere end de produkter du sælger - jeg ser en masse billeder men ingen varer - varerne skal jeg lede efter - og det tror jeg ikke jeg har tålmodighed til :)

Hehe måske skulle du bare trykke på f.eks Børnetøj 0-2 år :) Og wupti der kommer vare :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)