Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om den her idé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet skal tilbyde familier, virksomheder, organisationer o.l et website som kan holde styr på aftaler og påmindelser. Når for eksempel tante Grete har 80 års fødselsdag, og denne aktivitet er blevet tilføjet af mor Sine, så vil både mor Sine og resten af de tilmeldte, det kan for eksempel være familiens voksne søn, Onkel Tom fra Jylland osv, modtage en email med besked om hvornår Gretes fødselsdag er, hvor den bliver afholdt, tidpunkt osv. Man derudover vælge om påmindelsen skal komme 1 gang, foreksempel 2 uger før, eller om den skal komme 3 gange, en 3 uger før, en 2 uger før, og en 1 uge før.

Lyder det som noget som der kan få succes? Sitet vil være gratis, og indtægterne skulle gerne komme via annoncer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid prøve at lave det og teste det på din egen familie og venner først.

Der er jo masser af sites der har de samme funktioner idag, men så længe det er gratis at være med,
kan det jo sagtens være at folk vil interessere sig for det.

Prøv at tænke over en unik feature som dit site kan have som gør det anderledes end de andre.

Håber det hjalp dig.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går i tænkeboksen omkring ekstra/specielle funktioner :-)

Tak for din feedback.

Mvh
Casper Ackermann 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Prøv at tænke over en unik feature som dit site kan have som gør det anderledes end de andre.

Jeg er helt enig med Jens.

Hvad du har brug for, er noget der differencierer dig fra de andre og, som Jens nævnte, en speciel og anderledes gadget der får eventuelle kunder til at stoppe og tænke "hold kæft, hvor er det her smart". Hvis du er endnu en fisk i havet, vil du hurtigt blive overset og spist af de større fisk. 

Når det så er sagt, så tror jeg bestemt at der er muligheder på dette område. Et råd ville være at holde en idé og muligvis hjemmeside som denne meget enkel, simpel og let at overskue.

Vh

Thomas

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej THedegaard,

Det er noteret :-) Jeg er i gang med et udkast til et design, som jeg lige kan smide op når jeg kommer lidt længer. Så kan folk også vurdere ud fra det!

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er set mange gange før - men kan du gøre det bedre? Det er et spørgsmål, som du skal stille dig selv. Du kan starte med at tilslutte dig de i forvejen eksisterende tjenester som f.eks. Google Calender.

Hvad er dine tanker omkring udvikling og design - kan du selv stå for det?

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Casper.

Jeg tror de fleste klarer den vha. telefonisk kontakt, men som Jens skrev; test den af på dine venner og familie først. Jeg er 100% sikker på, at mens du udvikler sitet, får du dig en ordenlig sum af ny og sund erfaring, så .. GO FOR IT!
Erfaring er virkelig en god ting - du vil bl.a. få mulighed for at teste/styrke dig mht. SEO og affiliate el. online marketing mm. Erfaring er godt.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra København Ø
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg syntes det lyder som en god idé, men da fx. gmail har rigtig mange af de funktioner som du også har tænkt på, skal du differentiere dig, måske i form af en iPhone app eller lig. Du kan måske lave det sådan så du kan se på et kort hvor aftalen finder sted og måske ville kunne må rutevejledning(GPS).Bare en lille idé du kan overveje at tage med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)