Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kvalitets vin billigt til salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Nogen som kan hjælpe mig her.

 

Jeg har for 2 år siden sat mig i hovedet at handle med økologisk og Fairtrade vin i Danmark. Vi satte i krig og bestilte en container hjem. 1 container solgte godt, men nr.2 og nr.3 har ikke solgt så godt, og jeg står nu tilbage med en del vin. Jeg finder det selv højst besynderligt, da vinen er fuldstændig den samme. Mine kanaler hvor jeg har solgt tidligere sælger langt under halvdelen af hvad de plejer.

 

Er der nogen derude som har nogle andre kanaler hvor man kan sælge vin, og eller skulle der være nogen der har interesse i at optage et helt parti vin til en fornuftig pris?

 

Vinene stammer fra Chile og Argentina, begge økologiske vine og den ene også Fair Trade med Max Haarveler mærket. Jeg står i dag med omkring en 30 paller vin, så skulle der være nogen som tænker, jeg har kanaler til at sælge dette, kan vi helt sikkert finde en god pris til jer, da vi kun er ude og lave ”damage control” !

Med Venlig Hilsen 

Aksel Rømer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovgaard Vine i Slagelse kunne være et bud.

/Henrik


PS. Iøvrigt ikke en unormal forbrugeradfærd du oplever. Nyhedsværdi mv holder på 1 og måske 2. forsendelse. Derefter meget normalt at interessen falder kraftigt. Kan evt. undgås ved at ændre designet på flaskerne.

/Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

tak for svar, jeg tager fat i Skovgaard Vine!

Du har nok ret i at nyhedsinteressen falder, så det skulle vi selvfølgelig have taget højde for. Vil forsøge at komme videre med salget!

Aksel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker kræver det særlig tilladelse fra fvst at sælge økologiske produkter. Det nedsætter muligheden en del, da mange importører ikke vil rode med dette.

Andre muligheder - få fat i leverandører af firmagaver, metro, grænsebutikkerne mv.

/Henrik

Fra Danmark
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Send gerne en mail med Priser og årgang. an@afma.dk

Tilmeldt 28. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aksel.

Vi kan sikkert sælge noget via winedeal.dk, hvis du er parat til at sende direkte til forbrugeren i kasser á 6 eller 12 stk. Ellers kan vi måske også involvere en af vore samarbejdspartnere som mellemled.

30 paller er nok ikke vores salgs kanal klar til endnu, men er prisen rigtig kan vi nok sælge et par paller. 

Skriv til mig på tth@winedeal.dk hvis det kan være interessant.

De bedste hilsner

Thomas Thoresen

Winedeal.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)