Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9/11 - Lyver USA? Hvem lyver? Eksperterne taler!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Super spændende video!

[View:http://www.youtube.com/watch?v=6jixU7JG4pg&feature=player_embedded#!:550:0]

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindes dette var oppe for et par år siden. Der var det ikke velkommen og tvivler stærkt på det senere skulle være blevet :-)

Der er absolut ingen grund til at rive op i dette mere end der er blevet i forvejen. Det skaffer ikke de mange tabte liv tilbage, det samler ikke de ødelagt familier.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er næsten lige så komisk som dem der siger USA ikke har været på månenSmile

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså store begivenheder som 9/11 og Elvis død giver jo altid gode konspirations teorier.. Det mest spændende er dog om mennesket har været på månen næsten 70 % af jordens befolkning tror vi har været på månen. Teknologien er jo blevet bedre og der drages mere tvivl omkring videoerne fra månen. Jeg tror da usa har været på månen men er ikke sikker på video optagelserne alle stammer fra månen.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Super spændende video!

og løgnagtig Sad

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thougaard Frandsen:
Altså store begivenheder som 9/11 og Elvis død giver jo altid gode konspirations teorier.. Det mest spændende er dog om mennesket har været på månen næsten 70 % af jordens befolkning tror vi har været på månen. Teknologien er jo blevet bedre og der drages mere tvivl omkring videoerne fra månen. Jeg tror da usa har været på månen men er ikke sikker på video optagelserne alle stammer fra månen.

Så er det jo heldigt at vi har fået de første billeder fra en satelit der beviser at vi har været på månen. Angående 9/11 så skal man være uvidende eller uintelligent for at tro på 9/11 konspirationsteorierne.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

IværksætterGen:
Super spændende video!

og løgnagtig Sad

Nu er de jo uddannet alt mugligt, så hvordan ved du det ? Big Smile

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke så meget på konspirationsteorier. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder det direkte usmageligt med konspirationsteori omkring 9-11 - stod i en lounge i en lufthavn og så folk flyve gemmen luften og tårnene styrte sammen. 

Om folk vil spilde tid på at leje stor mand sætte sig op mod dumme autoriteter som snyder lille mand og benægte månelandinger og tro Elvis lever gir jeg lidt pokker i og trækker på smilebåndet over, og jeg er ikke så dum, at jeg ikke ved at i krig kan sandheden ofte være den første taber, men 9-11 er for alvorligt og konkret til at leje konspirationsteoretiker.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Konspirationsteorier har sjældent noget med den enkelte oplevelse at gøre, man ser snarere mennesker have enten meget let ved at se konspirationsteorier i store hændelser, eller modsat at være totalt afvisende.
Man ser sjældent en person f.eks. tro på konspirationsteorien med månelandingen og samtidig være afvisende overfor konspirationsteorien ved 9/11.
Det leder ens tanker hen på at det handler mere om noget grundlæggende i personen der udtaler sig, end fakta om hændelsen.
Det ser man også på reaktionerne i tråden her med indlæg som "løgnagtig" og "jeg tror ikke på konspirationsteorier".

Når det er sagt, så ser jeg sjældent dem der ikke tror på konspirationsteorier, at de forsøger at sætte sig ind i sagerne. Mens dem der tror på teorierne faktisk forsøger at undersøge. Det hjælper så ikke så meget hvis de ser konspirationspropaganda, men det er en helt anden snak.

Jeg synes det er noget pjat at sammenligne konspirationsteorien om 9/11 med at Elvis genopstår. Det er ligesom at trække folks tro på fakta ned på et lavt plan. Vi kan jo konstatere at folk står frem med navn og giver deres faglige bud på hvorfor en brand ikke kunne have fået tårnene til at styrte sammen. Man kan tro på det eller ej, men der er da noget substans i det når folk bruger deres faglighed og ikke deres tro til at belyse dette emne.


Side 1 ud af 2 (16 indlæg)