Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du enig i at Liberal Alliance skal vinde?

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt LA har gode chancer for at vinde da jeg selv er med på freedom. Og det tror jeg mange af jer er, kan nogen begrunde hvorfor de skulle være dårlige for har aldrig rigtigt i medierne indtil videre hørt dårligt om dem, og er der overhovedet noget skidt ved LA ?

vh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vis kun godt om dem , men man er jo også selv iværksættere og man tænker frem ad , og den store passion i at videre formidle , så tænker man kun iværksættere og det står LA for og jeg er iværksættere mit første  år nu hvor driver min strip virksomhed med CVR nummer og vi kan takke en vild iværksættere at det lykkes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Man ser og hører det man vil se og høre :)

Personligt synes jeg godt om mange af LAs idéer - men brugerbetaling på lægehjælp bryder jeg mig bestemt ikke om.

Jeg ved godt, at nogen nu vil sige, at ALLE har da 100 kroner til et læge besøg - men det er det IKKE alle der har. Det forslag er i mine øjne udtryk for en dyb arrogance og mangel på empati, som får mig til at sætte mit kryds et andet sted.

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maibritt: Jeg vil gætte på at meget få er 100% enige med det parti de stemmer på. Pointen, mener jeg, er hvilken retning vil man gerne trække, det synes jeg man burde tænke på i stedet.

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror, at LA er stærkt overvurderet mht. mandattal. Deres tilsyneladende fremgang tolker jeg bare som en protest til de partier som blå bloks vælgere egentlig vil stemme på når dagen kommer.

(Ligesom exit polls ofte viser sig at ligge et pænt stykke fra fakta hvad angår nogle partier)

Men det vil jo vise sig på torsdag.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:
Jeg tror, at LA er stærkt overvurderet mht. mandattal. Deres tilsyneladende fremgang tolker jeg bare som en protest til de partier som blå bloks vælgere egentlig vil stemme på.

Jeg deler ikke din opfattelse af, at tilslutningen til LA, må være en form for protest fra de borgerlige vælgere. Det er efter min vurdering at undervurdere de mange iværksættere, som angiveligt støtter op om partiet.

Og så skal man i øvrigt passe på med at stemme i ren protest, uden reelt at være enig med det parti eller den politiker, man stemmer på. Bare se, hvordan det gik stakkels Jakob Haugaard, der som bekendt blev valgt ind i Folketinget i 1994 for Sammenslutningen af Bevidst Arbejdssky Elementer ved at kræve Fregatten Jylland gjort kampklar og love medvind på cykelstierne.

Da morskaben var overstået, og latteren havde lagt sig, måtte han sande, at han ikke blot kunne vælge at lade være at stemme i de mange alvorlige sager, der skulle tages stilling til. For hvis han undlod at stemme, var det jo også at vælge side.

Jeg kan da kun anbefale, at man stemmer efter overbevisning, uanset partifarve.

Dbh. John Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

StefanPatti:
Jeg vil gætte på at meget få er 100% enige med det parti de stemmer på. Pointen, mener jeg, er hvilken retning vil man gerne trække, det synes jeg man burde tænke på i stedet.

Stefan - Det gør jeg skam også. Jeg stemmer udfra grundideologi - ikke ud fra partiprogrammer. Men det der blev efterlyst var om nogen kunne finde noget negativt ved Liberal Alliance - og lige det med betaling for lægehjælp er noget jeg finer omend meget negativt.

Sådan har vi jo alle sammen forskellige ting, vi lægger vægt på. Jeg lægger vægt på, at ingen må vælge lægehjælp fra af økonomiske årsager.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

1CLICK.DK:
for har aldrig rigtigt i medierne indtil videre hørt dårligt om dem

Så er det godt vi har Google Big Smile Fandt lige dette indlæg af Zenia Stampe, som egentligt beskriver meget godt, hvorfor jeg ikke stemmer på hverken Anders, Simon, Joachim, eller de andre kuglestødere i LA: Lemmingerne angriber

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Nicolaj Thomasen:

Så er det godt vi har Google Big Smile Fandt lige dette indlæg af Zenia Stampe, som egentligt beskriver meget godt, hvorfor jeg ikke stemmer på hverken Anders, Simon, Joachim, eller de andre kuglestødere i LA: Lemmingerne angriber

Det er vist hvad man kalder SPOT ON Big Smile - Tak Nicolaj

LA = en Jakob Hougaard i partiform og med Hovedsponsor

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1CLICK.DK:

Jeg synes personligt LA har gode chancer for at vinde da jeg selv er med på freedom. Og det tror jeg mange af jer er, kan nogen begrunde hvorfor de skulle være dårlige for har aldrig rigtigt i medierne indtil videre hørt dårligt om dem, og er der overhovedet noget skidt ved LA ?

vh

Som selvstændig erhvervsdrivende kan man næsten ikke stemme andet. De andre partiers  politik handler mere om at opfinde nye skatter og gebyrer for os.  

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)