Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost til Prestashop i Italien

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Portico di Romagna
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Jeg er ved at opstarte en e-commerce i Italien og har valgt at bruge Prestashop. Da jeg startede for et aar siden(og siden gik i staa), koebte jeg mit domaene hos one.com og de skal saa forestille at hoste min e-commerce. Nu har jeg reinstalleret hele systemet, men kan ikke komme til hverken det ene eller det andet hos one.com. Da jeg nu har laest meget daarligt om one.com overvejer jeg at skifte host inden jeg kommer for godt igang. Jeg overvejer kraftigt UnoEuro, men ogsaa SiteGround(som jeg dog har laest mindre godt om paa det sidste). 

Hvad vil I anbefale mig at goere? 

Paa faorhaand tak

Camilla

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal jeg være helt ærlig så skift væk fra One.com - Jeg har aldrig haft det godt hos dem. Jeg bruger enten MeeBox - Zxnet eller MaxiWeb.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at bestille et webhotel der tilbyder et CDN (Content Delivery Network). CDN giver dig mulighed for at sprede dit statiske indhold ud over flere lokationer i verden, så en person i Italien vil f.eks. hente dit indhold fra en server i Frankrig i stedet for at hente indholdet fra Danmark (altså - kortere afstand, bedre loadtider).

- Tak for anbefalingen, Emil.

Fra Portico di Romagna
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Emil, jeg kan ogsaa maerke, at det er bedst at komme vaek derfra. 

Patrick, CDN er vel en relativt dyr loesning for mig, som starter op som bootstrapper? 

Mange hilsner

Camilla

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med Unoeuro, det er forløbet godt indtil videre, og der kan du ihvertfald sagtens finde en god løsning der kan køre med Prestashop

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Portico di Romagna
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg haelder efterhaanden ogsaa til dem... Det er godt nok i DK, men det er svaert at finde en god hosting i Italien, synes jeg. De er saa store i munden, men om de holder det, de lover?

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det behøver det ikke være. Det CDN vi kommer til at bruge, tilbyder vi gratis til nuværende og nye kunder. :-)

Fra Portico di Romagna
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener saa, at det er en fordel for mig at flytte til meebox? ;-) 

Jeg har saa behov for at vide, hvad det koster aarligt at faa hosting til min relativt lille prestashop. Raekker den billige loesning i foerste omgang? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

cmtoft@gmail.com:
Det er godt nok i DK, men det er svaert at finde en god hosting i Italien, synes jeg. De er saa store i munden, men om de holder det, de lover?

Camilla, det er ikke uden grund at hovedparten af alle "udlændinge" i Italien har hostet deres sider i udlandet. Big Smile

Fra Portico di Romagna
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Preciso - det er jo lige det Big Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)