Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent !?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey .

Ville lige høre, om nogen af jer kender en billig men samtidig god tøjproducent i udlandet.

Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få fat på en :(

Skal starte et T-shirt brand her meget snart, og leder derfor noget hjælp :)

Ved personlig kontakt: Pro-@live.dk

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende.

Det er helt klart noget vi kan hjælpe dig med, så skriv, hvis det stadig er aktuelt, så kan vi snakke lidt nærmere om det.

Se eventuelt www.nocc.dk men skriv og fortæl lidt mere om hvor stor en produktion der er tale om. Det lyder som om der er tale om en mindre produktion, hvilket ej heller er noget problem for os at klare. 

Men kort, så kan vi bl.a. tilbyde dig og din investeringm en succesfuld og sikker outsourcing, da vi både har en dansk ledelse i Danmark, og en lokal ledelse i det land vi opererer i, på den måde sikre vi en sikker kommunikation så der ikke opstår unødvendige fejlproduktion og omkostninger.

Men skriv så kan vi tale lidt nærmere om hvilke overvejelser I har gjort jer omkring bl.a. krav og betingelser.

 

 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Eliza - Outsourcing: Har sendt PM :)

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Orsor Tekstil i Istanbul. Du kan skrive til Sakir fra Orsor på info@orsor.com.tr Du kan skrive på engelsk og er velkommen til at bruge mig (Thomas fra La/Møf) som reference.

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eliza - Outsourcing:

Jeg står i samme situation som Starter93, men kunne tænke mig at vide om der også kan laves tryk på tekstilerne?

Thomas Hansen:

Vi to har faktsik snakket sammen før om samme emne og der foreslog du også Orsor Textil:) Ved du om de også laver tryk?

Mvh. Rasmus Nielsen

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter også lige med :)

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Ja der kan også laves tryk på tekstilerne - så det er ikke et problem.

Kan du eventuelt fortælle lidt nærmere om din situation eller er den præcis den damme som Starter93. Har du overvejet hvor mange antal og hvilke styles du skulle have produceret.

Vi har dansk ledelse i Danmark, men har også lokalt ledelse i det land vi opererer i, og dermed er vi med fra start til slut ved produktionen, for derved at sikre at der ikke sker unødvendige fejlproduktion og dertilhørende omkostninger.

Men du må endelig skrive hvis det er aktuelt.

 

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Eliza - outsourcing; Har du evt. en mail jeg kan sende dig lidt mere information på?

//Rasmus Nielsen

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jo naturligvis.

Du er meget velkommen til at sende en mail på info@nocc.dk jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Eliza

 

 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

jeg søger en producent der kan levere en kvalitets tshirt med modeform, dvs tætsiddende (ikke slimwear) med korte ærmer ikke lange,store posede ærmer :)

ved du om Orsor Tekstil har modeller liggende man kan bestille en vareprøve af?

jeg skal bruge en 3-400 tshirts med tryk i A3 på fronten, og med eget nakkemærke isyet fra fabrikken.

håber det er ok jeg lige hører dig ad her om din forventning inden jeg retter henvedelse til orsor - så bare i ikke tilbyder nogle herretshirts på jeres side og tænkte det måske ikke er orsors felt?

mange tak for indlægget

mvh

Henrik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)