Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil designe og producere børne møbler- hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle håber i kan hjælpe mig :-)

jeg har hovedet fuldt af ideer og har lavet nogle skitser. Jeg vil gerne få dem ud i virkeligheden og have min egen forretning- men hvordan kommer jeg igang fra ide til et færdigt produkt?

hvem kontakter jeg som kan guide mig igennem punkt for punkt?

skal jeg have patent og i såfald hvor?  låner jeg pengene i banken til at få møblerne produceret for eller bruger man investorer?? laver man kun en af hver ting og så bliver de bedømt af en eller anden eller hvordan foregår det?

Og hvem får jeg til rent faktisk at lave/producere de møbler jeg designer? skal de også sikkerheds godkendes nu de er til børn?

Jeg har tusindvis af spørgsmål..... HJÆÆÆLP

mvh louise "nybegynder"

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

 

det lyder som om du har brug for at få hjælpe til at udarbejde en forretningsplan. hvor i landet bor du? de fleste erhversråd har iværksætterrådgivning, der kan hjælpe dig med en punkt-for-punkt plan - på sjælland findes også en række vækstfabrikker der kan hjælpe (jeg ved faktisk ikke om det også er et tilbud i jylland, men det kan da undersøges)

jeg tror en forretningsplan vil være første skridt. held og lykke på vejen!

Heidi

hla@plus7.dk

Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej heidi tusind tak for dit hurtige svar, jeg bor på sjælland ved sorø. Hvad er en forretningsplan? er det en slags sådan gør du manual? :-) ja jeg må jo spørge dumt da jeg er HELT blank indenfor dette, men jeg føler at det virkelig er det her jeg gerne vil. mvh

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Det lyder spændnde.

Det er vigtigt at du ved der er refterspørgsel efter det du vil producerer, derfor er det en god ide at få lavet en markedsanalyse der viser om det nu også er det dine potentielle kunder vil købe. Dernæst er det en god ide at du får lavet en forretningplan, som du kan bruge i forskellige sammenhænge bl.a. hvis du skal i banken for at have et lån til din forretningside men det er også godt at du har lidt opsparing så du viser at du også selv investerer i din forretningside således at det ikke kun bliver ved lån. En investor-forretningsplan er også godt at få udarbejdet, men det afhænger meget af hvad du vil og hvad du rent økonomisk selv kan klare.

 

Men skriv til os info@nocc.dk Vi kan hjælpe dig med forretningsudvikling og produktion af møbler.

 

Mvh.

Eliza

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)