Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Folkeparti - så intelligente er de.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Galt eller genialt?

Peberspray til alle over 65 år

3 dage før danskerne skal til valgurnerne, kommer Dansk Folkeparti med et noget desperat forslag. Forslaget får en til at kigge en ekstra gang i kalenderen "det er den ikke den 1. april er det?".

Dansk Folkeparti vil bevæbne danskere over 65 år med det i dag ulovlige våben peberspray. Det skal fungere således, at de ældre gratis kan hente peberspray på borgerservicecentre rundt om i landet. Desuden skal pebersprayen legaliseres, og det skal være lovligt for alle over 18 år at forsvare sig med denne.

Hjernedødt - andet er der ikke at sige. Hvad bliver det næste fra DF? Skal pensionister ikke også have ret til at forsvare sig i hjemmet med håndvåben? Fremover vil pensionister kunne hente en Glock på borgerservicecentrene.

Kære DF, man skaber altså ikke mere fred ved at opruste og lovliggøre nye våbentyper. Det kan derimod tænkes at skabe en kædereaktion.

Og lad os nu antage, at Olga på 80 er udsat for et væbnet hjemmerøveri. Kan en peberspray mon gøre forskellen?

Vi bestemmer, hvilke kanaler du må se

Bor du i Vollsmose, så kan du godt komme i gang med at pille parabolen ned.

"Skal det f.eks være tilladt, at Vollsmose er plastret til med parabol-antenner, som peger mod den mellemøstlige verden? Jeg ved godt, det er meget forbud, men det er nødvendigt. Fjern parabolerne" - således har Pia K udtalt til Berlingske.

Pia og co. vil altså begrænse ytringfriheden og bestemme hvad bestemte befolkningsgrupper må se i fjernsynet.

Asylcentre? - Ikke i Danmark!

Dansk Folkeparti ønsker ikke asylcentre i Danmark. Når asylansøgere ankommer til Danmark for at få asyl, så skal de istedet sendes med et fly tilbage til en lokal region, hvor der vil være et asylcenter tilgængeligt.

Ikke blot er dette forslag umuligt (hvorfor skulle Sydafrika fx sige ja til, at Danmark må bygge asylcenter i deres land, og sende personer fra Angola, Zambia mv. hertil). Det er, ifølge flere eksperter, også imod Flygtningekonventionen, den Europæiske Menneskerettighedskonvention, Torturkonventionen mv.

Børn der sulter i Afrika? - Pjat, vi hæver ældrechecken

Vi afholder ulandsindsamlinger til fordel for de tusindvis af unge børn, der sulter på Afrikas Horn. Dansk Folkeparti ville nok foretrække, at vi lavede indsamlinger til fordel for de danske pensionister.

I hvert fald har Dansk Folkeparti foreslået, at vi hæver ældrechecken fra 10.900 kr. til 15.000 kr. Dette vil koste én milliard kroner. Hvor skal pengene så komme fra? Jamen dem tager Dansk Folkeparti da bare fra ulandsbistanden.

Martin Henriksen fra DF forsøger at forklare overfor Berlingske:

- "Der er en masse mennesker i det her land, som gennem deres liv har været ude på arbejdsmarkedet og bidraget, men af mange grunde ikke har haft råd til at spare op," siger Dansk Folkepartis socialordfører

- "Vi skal som velfærdssamfund have råd til at give dem en ekstra skærv og hjælpe dem, som ikke har så meget at gøre godt med"

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et spørgsmål om retorik - og den tiltaler DFs målgruppe.

På samme måde som Rød Bloks mantra om, at det er de svageste, der betaler - som klinger i ørene på deres gruppe af kernevælgere. De retoriske virkemidler vil altid være en del af politk, og tror ikke man skal lægge så meget i det - der jo intet parti i folketinget, som er stærkt nok til at foretage noget på egen hånd

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mere propogande... - synes vi har fået nok af den slags.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vold avler vold , jeg går ind for mindre vold og peber spray er at optrappe 

Husk det er et våben som alt muligt andet http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/2006/peberspray3mdr_05092006.htm

Husk vis en person overdriver med spray er og husk vis ikke giver denne person man sprayet i hovedet vand kan person tage skade som der står på politiets hjemmeside , derved et godt våben vis man bageefter også hjælper person politi bruger det til at anholde folk og de hjælper person efter denne spray har de har fået undervisning i.

Jeg kunne tænke mig vis de gamle fik lov at de også gav første hjælpe bageefter for ingen fortjener at tage skade på sine øjne hvad med den person , den kan nu ikke læse så godt mere nu har den person stort had mod denne person den har ødelagt dens mulighed for at studier videre 

Hvad tror du den person gør ved den anden der ødelagt dens person liv vis ikke giver den nødvendig hjælpe så person ikke tager skade på sine øjne .

Jeg ved godt alle ikke tager samme skade der er mange ting der spiller ind , hvordan er man ramt hvor meget , kan person selv skaffe vand mv

Jeg aldrig hørt et dårligere forslag end det med med peber spray , det fungere for politi fordi de har fået undervisning i at bruge  det , det vil ikke fungere på samme måde når ældre bruger det , hvordan kan vi kræve de giver første hjælpe så den person ikke kun tænker hævn som du har skadet med en peberspray 

Tænk jer om , jeg tror ikke det ligefrem bliver sjovt at være ældre der gøre dette et er sikker , der kommer mere vold vis de kommer igennem med det forslag med peberspray

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er desværre sådan DF tænker..

Det er ærgeligt. Men i det mindste er der så én god ting ved at det er rød blok der vinder! ;)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)