Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne side seriøs eller?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt lige over denne side www.dropshippingwholesalers.com hvor man jo grangiveligt skulle kunne købe meget billige ting via dropshipping... ovenikøbet kan man hvis man betaler sig til platinum medlem få en eller anden slags hjemmeside med masser af produkter.. men er det bare en gang humbug?? Er der andre sider, som I kender til, hvor man kan benytte sig af dropshipping, som skulle være gode?

Håber på seriøse svar

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ting der indikere useriøsitet:

1) Det der er skrevet med rødt. Det virker lidt for desperat
2) Et billede af en gut. Det ligner at det er klippet ud fra et festbillede. Hvis han virkelig siger at det er så godt, så tror jeg gerne han vil have fremstået med et bedre billede end det der er på siden nu
3) Billeder af pengesedler i header delen - har modsat virkning - virker utroværdig
4) Total uorden på siden
5) www adressen synes jeg er MEGET lang. Hvis man havde et genialt koncept vil jeg mene at man havde fundet et mere genialt navn

Anders

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Den skinner bare af useriøsitet, der er altså ikke lige nogen nem måde at blive rig, og sider hvor der står "hurry hurry, det er sidste chance" er i hvert fald næppe stedet
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er mest pga. salget af mærkevare, at jeg ikke tror specielt meget på det... og så priserne på mærkevarene :)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
de der mærkevare er også fake, som er ulovligt at handle med i danmark 
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok hold da helt op.. Siger da tusind tak for svar.. Fandt i øvrigt en side der lignede denne til forveksling efter jeg havde skrevet dette indlæg, så dem er der nok mange af :-) Lige et sidste spørgsmål.. Kan huske der er blevet skrevet om nogle gode sider med wholesale UK, sådan en "markedsside" med masser af grossister i UK. Men kan ikke finde linket? Nogle der kan hjælpe mig?
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget kort sagt, så er min uforbeholdne mening: Spild af tid. Den konklusion kom jeg til på 2 sekunder.

Jeg kender ikke foretningsmodellen, men jeg ville aldrig handle med vedkommende. Jeg vurderer at den tid man risikerer at bruge på det ene og det andet kunne være brugt mere konstruktivt et andet sted. Men nu er det heller ikke mig som skal købe noget derfra...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)