Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopier af produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har foreslag til hvordan jeg fåer den advarsel som er skrevet her under ud til så mange som mulig da det lige nu er et stort problem , at kunder ringer og sige at de har købt vores v-høvl men at det er KOPIER

 

PAS PÅ : PRODUKT EFTERLIGNING PÅ INTERN


 


I øjeblikket cirkulerer der på Internettet efterligninger af Börner Original V - Høvl made in Germany.


Det Handler om Artikel, hovedsalig made in China, af mindere Qualitet og ringe skære evne.


Specielt på Ebay og andre ligende sider  har vi opdaget flere entydig KOPIER af Börner V- Høvlen.


Vær opmærksom inden de køber en V-Høvl at det er en original Börner V- Høvl.


Kontakt os hvis de er i tvivl på 74566378 eller www.boerner-import.dk


 



 


Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)
Hmm.. ja jeg tror det bedste i kan gøre at ligge advarslen på jeres hjemmeside og køre nogle adwords til den.
de der har interesse i jeres høvl kigger vel på jeres side for informationer? Det ville jeg i hvert tilfælde gøre.
Opret evt. selv at par annoncer på emay, QXL m.m. hvor i fortæller at jeres produkt er det originale produkt (skriv ikke direkte at de andre er kopier, men lad det svæve mellem linierne).

Forøvrigt kan jeg stærkt anbefale produktet!!!! Jeg har selv en Börner høvl og er super glad for det... Men altså hvor går i glip af meget salg, det er jo ikke nødvendigt at udskifte den,,,, min har holdt i Evigheder!!!!


Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)