Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay vs Quickpay

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er meget interesseret i at høre hvilken en af disse 2 betalingsløsninger i vil anbefale?

Mit eneste krav til udbyderen er at de skal tilbyde god abonnementsbetaling, modtage alle gængse betalingskort, og være prisbillig.

Glæder mig til at høre jeres inputs!

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk én løsning hos hver af dem...

ePay er billigere end Quickpay men skal tilgengæld betales forud for et år, modsat Quickpay som afregnes pr. kvartal
- så det er ihvertfald én ting at overveje!

Betjeningspanelet fungerer fint hos dem begge, dog synes jeg personligt at Quickpay's er mere lækkert og overskueligt.
- men begge løsninger fungerer super!

Jeg har ikke forsøgt med abonnementsbetaling men ved at det kan lade sig gøre begge steder...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er først lige ved at komme igang med at Epay, men er meget tilfreds indtil videre. De har svaret hurtigt på vores spørgsmål, og deres hjemmeside er bygget op så man har en chance for at forstå hvad PBS har gang i. 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger ePay og er meget glade for dem. Meget hurtig og venlig support, både på mail og i tlf.

Betaling årligt eller kvartalsvis, er ligemeget for os.
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Chano:
ePay er billigere end Quickpay

epays grundprodukt er måske nok billigere en quickpays.

Men vil man abonnementer (som spørgeren) er quickpay lige pludselig ca. halv pris.

Prismodellen er ikke den samme for de to gateways, så det er ikke helt sort/hvidt at prissammenligne. Man skal gøre op m. sig selv hvilke faciliteter og antal transaktioner man har.

vh

thomas jensen (quickpay)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale quickpay - udover fantastisk service/support er der et veldokumenteret API til som kan bruges til at lette dit workflow.

Fra Oslo
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruker også Quickpay, og har bare gode ting å si om de så langt. Har ikke fått testet abonnementsbetaling hos de enda, venter bare på PBS/NETS godkjennelse for det-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)