Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smart supportløsning (ticketnumer osv)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg søger lige nu efter en rigtig god supportløsning, hvor vi skal kunne besvare e-mail (online), altså et system med ticketnumbers og hvad der ellers kører sig til. Det skal være et system til alt for mange penge, altså fx speciellavet til os. Jeg har set på: http://www.kayako.com/esupport.php
- men vil gerne høre, om der er andre som har nogle erfaringer?

Håber der er nogle som kan hjælpe ...

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte lige at få med, at der selvfølgelig skal kunne oprettes flere "supportere/brugere", det er vist det man kalder en helpdesk.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes et par gode Open Source-alternativer:


  • RT: http://bestpractical.com/rt

  • OTRS: http://otrs.org/


De fungerer begge ganske udemaerket.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes rigtig mange gode og mindre gode systemer, både nogle du kan få smit i nakken og nogle hvor du skal have det store master card frem ved!

kig på www.hotscripts.com - der er en masse, både free og $$$... Så kan du se lidt på flere systemer og prøve dem af, inden du beslutter dig.

God jagt!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
kig på supportfighter (den er dansk og tidligere ejet af Supportfighter)


Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

 

Vi tilbyder et ASP-baseret helpdesk system fra InstantService.

 

Systemet indeholder et email management system med automatisk email fordeling og skill-based routing. Der kan oprettes flere brugere, og de kan igen inddeles i teams ( salgsteam, regnskab og supportteam etc.)

Henvendelserne kan efterfølgende kategoriseres, hvorefter man hele tiden kan måle performance baseret på responstider, sagsbehandlingstider og flest henvendelser indenfor specifik kategori og en masse andre parametre.

 

Derudover indeholder systemet chat-modul, hvor supporteren kan yde support via chat, co-browsing, pagesharing og pc-remote.

 

Systemet bruges af Mcafee, Ernst & Young, Xerox, Logitech og USAirways og det kan tilpasses de fleste kunders behov.

 


 

Har du spørgsmål, så kan du skrive en PM eller mc (-) instant-reply.dk

 

 

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)