Jeg søger lige nu efter en rigtig god supportløsning, hvor vi skal kunne besvare e-mail (online), altså et system med ticketnumbers og hvad der ellers kører sig til. Det skal være et system til alt for mange penge, altså fx speciellavet til os. Jeg har set på: http://www.kayako.com/esupport.php - men vil gerne høre, om der er andre som har nogle erfaringer? Håber der er nogle som kan hjælpe ... |
Smart supportløsning (ticketnumer osv)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
// Jesper Skov
|
// Jesper Skov
De fungerer begge ganske udemaerket. |
kig på www.hotscripts.com - der er en masse, både free og $$$... Så kan du se lidt på flere systemer og prøve dem af, inden du beslutter dig. God jagt! |
Hej Jesper. Vi tilbyder et ASP-baseret helpdesk system fra InstantService. Systemet indeholder et email management system med automatisk email fordeling og skill-based routing. Der kan oprettes flere brugere, og de kan igen inddeles i teams ( salgsteam, regnskab og supportteam etc.) Henvendelserne kan efterfølgende kategoriseres, hvorefter man hele tiden kan måle performance baseret på responstider, sagsbehandlingstider og flest henvendelser indenfor specifik kategori og en masse andre parametre. Derudover indeholder systemet chat-modul, hvor supporteren kan yde support via chat, co-browsing, pagesharing og pc-remote. Systemet bruges af Mcafee, Ernst & Young, Xerox, Logitech og USAirways og det kan tilpasses de fleste kunders behov. Har du spørgsmål, så kan du skrive en PM eller mc (-) instant-reply.dk |
http://www.mojohelpdesk.com/ Har just fundet dem, så jeg har ingen erfaring med dem. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)