Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er shoppen klar!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kkn1985:

Johnny Nielsen:

Hvad er forskellen på privat og erhverv ?

Det kan du læse om på siden :D

 

det må så være denne du hentyder til http://www.kingsoft.dk/shop/information.php?info_id=7

Hvorfor lave 2 login på forsiden, det skræmmer en del væk

Ps. smid lige et R efter konto :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt med specielle stickers til elektroniske produkter, det i kalder "inti radiation stickers".

Anede ikke at der fantes specielle stickers til det, så lærte jeg også noget i dag :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

1:  Det første man skal, efter at være kommet ind på din side er at tænke. Få det flash væk, og hvorfor skal jeg vælge privat / erhverv allerede nu? Når man så kommer ind, så er man altså en smule i tvivl om hvad du sælger..

2:  Dine sidetitler er ikke forklarende nok: Din forside er eks: "Kvalitets stickers til lavpris!" - du må have flere tegn, så udnyt dem til ord du gerne vil findes på. (ved ikke hvor mange der søger på "stickers". Husk at alle sider skal have unikke sidetitler.

3:  "Content is king" - kan ikke forstå hvorfor du har det slogan. Men kan være du har en god grund :-)

4:  Du skal have noget mere tekst på dine produkter.. Kan godt være de giver sig selv via et billede, men kunder er "dumme" og vil have lidt mere info (det samme vil google)

5: Synes også du skal fjerne det med sidevisninger!

Det lyder negativt, men der er nu meget vigtigt indhold du har fået med.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

Jeg forstår ikke helt hvad Switchstickers er? :o)

Ku være fedt med lidt info om omkring de forskellige former for stickers :D

Tak, jeg skal nok huske at skrive lidt om det.Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være dejligt med lidt indledende tekst eller forklaring omkring de produkter i sælger. Hvis den sorte startside skal bibeholdes, synes jeg den også burde fungere som introduktion til sidens indhold. Hvis i er rigtigt fikse laver i en video omkring siden, og sætter den op med forklarende kort tekst ved siden af. Selvfølgelig bare forslag, det kan gøres på mange måder.

Men udover de tekniske ting, synes jeg i har et fedt koncept, hvis jeg havde en bil skulle jeg da helt klart have en transformers sticker på den (man er vel lidt nørdet :P)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Det skal lave om på JA

2) Det synes jeg ellers ikke er noget problemer

3) Alle varegrupper indeholder produkter

4) Leverandør har desværre ikke foto af alle farver

5) Det er fordi jeg har oprettet domæne før jeg bestemt mig hvad jeg vil lave(vide godt det er dumt)

6) Det skal lave om på JA

Troels Kjems:

Tillykke med den nye butik.

Der er dog et par ting, som bør rettes, hvis I for alvor vil have succes.

1) Åh nej - den der flash-intro vil skræmme 75% af jeres besøgende, inden de overhovedet når ind til jeres varer.

Specielt fordi der (så vidt jeg lige kan regne ud) slet ikke er nogen kobling mellem blade, der dratter ned fra et træ og så stickers?

2) Din forside på selve shoppen har også en lidt overdrevet animation - den fanger alt for meget opmærksomhed

3) Fjern varegrupper fra venstremenuen,  hvis der ikke er nogen produkter oprettet til den pågældende varegruppe

4) Hvorfor viser I lilla produktfotos af produkter, som er blå (fx. Switchstickers - angels)?

5) Jeres domænenavn og slogan (Kingsoft - Content is king) matcher da overhovedet ikke jeres produktsortiment? - hvad er tanken bag jeres valg af domænenavn.

6) Fjern "6102 sidevisninger siden tirsdag 04 januar, 2011" fra bunden af jeres forside. Det er cirka 10 år siden, at den slags bling bling var populært :)

Håber I kan bruge mit feedback - og undskyld den lidt harske tone - det er ikke personligt ment ;)

Mvh Troels.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lave om på JA

Greenen.dk:

Hej hej,

1:  Det første man skal, efter at være kommet ind på din side er at tænke. Få det flash væk, og hvorfor skal jeg vælge privat / erhverv allerede nu? Når man så kommer ind, så er man altså en smule i tvivl om hvad du sælger..

2:  Dine sidetitler er ikke forklarende nok: Din forside er eks: "Kvalitets stickers til lavpris!" - du må have flere tegn, så udnyt dem til ord du gerne vil findes på. (ved ikke hvor mange der søger på "stickers". Husk at alle sider skal have unikke sidetitler.

3:  "Content is king" - kan ikke forstå hvorfor du har det slogan. Men kan være du har en god grund :-)

4:  Du skal have noget mere tekst på dine produkter.. Kan godt være de giver sig selv via et billede, men kunder er "dumme" og vil have lidt mere info (det samme vil google)

5: Synes også du skal fjerne det med sidevisninger!

Det lyder negativt, men der er nu meget vigtigt indhold du har fået med.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for forsalg, det vil vi lave om på :)

Karsten Madsen:

Det ville være dejligt med lidt indledende tekst eller forklaring omkring de produkter i sælger. Hvis den sorte startside skal bibeholdes, synes jeg den også burde fungere som introduktion til sidens indhold. Hvis i er rigtigt fikse laver i en video omkring siden, og sætter den op med forklarende kort tekst ved siden af. Selvfølgelig bare forslag, det kan gøres på mange måder.

Men udover de tekniske ting, synes jeg i har et fedt koncept, hvis jeg havde en bil skulle jeg da helt klart have en transformers sticker på den (man er vel lidt nørdet :P)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde forladt siden allerede ved intro

  • hvad er forskel på erhverv og private hvordan ser jeg det før man klikker videre .
  • Hvad handler siden om , det logo siden starter med.
  • Hvorfor ønsker du ikke at blive godt placeret i søgemaskinerne , enhver webmaster ved der skal tekst første side vis ønsker mange besøgene igennem google 

overskrifter husk brug h1 mv

Der er ikke brugt h1 h2 h3 h4 det viser vigtigheden hvad er vigtigste på siden , dette er for overskueligheden og søgemaskinerne

Interne links

Husk lave en sigende links stukkatur hver gang et kerne ord nævnes på siden linker du til siden der omhandler dette emme den side starter med h1 omkring dette emme

Bruger på siden

Det ser ud til man skal oprettet en bruger hos dig vis handler hos dig , det virker lidt besværligt

Kontakt siden

Op igen med standard info ikke alle computer skærme kan se fodnoten uden de skal ned ad igen og nu er der jo et langt hvidt tomt stykke der udnyt det til info cvr nummer , telefon nummer , adresse

Titlen 

Husk google viser op til 67 tegn udnyt det og lav en lang unik på hver siden , hele siden igennem , som omhandler denne undersides emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flash, det skal bare væk hurtigst muligt. 

Folk skal direkte ind på shoppen, de skal ikke vælge først om det er privat eller erhverv. Det kan laves i shoppen i stedet. Jo mindre folk skal gøre jo bedre.

Enig med logoet virker udtydeligt, men det er nok den svage grønne farve der gør det. Mere knald på. Lav evt toppen sort og smid logoet på som det er nu, bare med hvidt slogan tekst. Men skift sloganet til noget relevant :)

De pink blade i baggrunden forstår jeg heller ikke? Enten noget relevant, ellers væk med det.

Fjern den hvide baggrund på content boksene i højre og venstre side, de går ind over baggrunden på dem.

Jeg ville nok også droppe den der produkt slider på forsiden, og så få vist de seneste tilføjede produkter samt produkter på tilbud i stedet. 

Lidt tips fra mig, håber det kan bruges. :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)