Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[:)] Hvordan gør større webshops angående fragt. [SØGER SVAR]

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej te' jer på Amino..

 

Ret mig, hvis jeg tager fejl. På forhånd tak Smile 

Jeg går udfra at: 

            > Små webshop sender deres vare ved, at går ned på det lokale posthus. Her står de så i kø én 5 min, smider de 3-4 pakker på bordet, som nu ska sendes, betaler, får kvitteringen og går hjem.  

            > Større webshops øhrm...øhh..  hvordan gør de mon egentlig?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mit spørgsmål:

Hvordan gør større webshops med én 40-50 pakker, der nu skal sendes ud til kunderne? Fylder de virkelig varevognen med pakker, og triller ned på det lokale posthus, står i kø én 5 min, smider de 40-50 pakker på bordet, betaler, få kvitteringen og går hjem.

Synes det virker ulogisk? Tongue Tied

Nogen, som kan give mig et godt svar på der her, eller et af de bedre? 

På forhånd tak! 

 

 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan lave en aftale med eks Post DK om at de kommer og afhenter dine pakker på firmaets adresse.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej større webshops laver en aftale med post Danmark eller anden distributør om at få hentet pakkerne. Alle kan købe sig til denne løsning, har man rigtig mange henter de dem gratis. Men det kan selvfølgelig ikke betale sig hvis man kun har 3-4 pakker om dagen.

Men lige meget hvor mange pakker du har så få en aftale så du kan bruge webpack og selv udskrive pakkelabels. Det vil i mange tilfælde betyde at du slipper for at stå i kø på posthuset.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder langt mere logisk i mine øre. 

Tak for et hurtig svar Smile

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders_bp:

Hej te' jer på Amino..

 

Ret mig, hvis jeg tager fejl. På forhånd tak Smile 

Jeg går udfra at: 

            > Små webshop sender deres vare ved, at går ned på det lokale posthus. Her står de så i kø én 5 min, smider de 3-4 pakker på bordet, som nu ska sendes, betaler, får kvitteringen og går hjem.  

            > Større webshops øhrm...øhh..  hvordan gør de mon egentlig?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mit spørgsmål:

Hvordan gør større webshops med én 40-50 pakker, der nu skal sendes ud til kunderne? Fylder de virkelig varevognen med pakker, og triller ned på det lokale posthus, står i kø én 5 min, smider de 40-50 pakker på bordet, betaler, få kvitteringen og går hjem.

Synes det virker ulogisk? Tongue Tied

Nogen, som kan give mig et godt svar på der her, eller et af de bedre? 

På forhånd tak! 

Større webshops laver en aftale med postDK om at de kommer og henter pakker/breve alle dage undtagen lørdag :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De større webshops holder sig langt væk fra post danmark da det giver alt for mange utilfredse kunder.

xxx

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bliver sendt som stor eller maxi brev, går jeg udfra de bruger en frankeringsmaskine :)

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
PJEDSTED:

De større webshops holder sig langt væk fra post danmark da det giver alt for mange utilfredse kunder.



Uddyb venligst?
Jeg har sendt ca. 500 pakker, som brev med PostDanmark og ingen er forsvundet eller lign. Enkelte pakker er kommet retur, pga. Kunden var "ukendt" på adressen .. Men alt i alt, er jeg yderst tilfreds med PostDanmark ..

Måske ændre det sig, hvis jeg sender 10x så mange årligt?! 7,9,13 for det ikke går galt :)

Martin
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)